Ga naar inhoud

Raad het plaatje: Games! - Editie 4 #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 248
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er staat in de regels dat zoeken mag. Maar in dit geval geeft een rechtermuisknop op het plaatje + Search Google for Image gelijk het antwoord... Dat is niet zo leuk. Is er niet in de regels op te nemen dat een Image Search niet toegestaan is? Dat is natuurlijk niet te controleren maar dit topic is voor de lol en als je valsspelen leuk vind dan ben je een slechte verliezer.

 

Just my two cents.

Link naar bericht
Delen op andere sites
26 minutes ago, Bananensap said:

Er staat in de regels dat zoeken mag. Maar in dit geval geeft een rechtermuisknop op het plaatje + Search Google for Image gelijk het antwoord... Dat is niet zo leuk. Is er niet in de regels op te nemen dat een Image Search niet toegestaan is? Dat is natuurlijk niet te controleren maar dit topic is voor de lol en als je valsspelen leuk vind dan ben je een slechte verliezer.

 

Just my two cents.

 

Nah, alleen 'zelf zoeken' natuurlijk. Zo is het ook bij de ID contests. Je mag wel zoeken, maar niet shazamen of soundhounden of wat dan ook. Dit is hetzelfde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 minutes ago, Hinse said:

Voor de zekerheid kun je proberen het iedereen zo moeilijk mogelijk te maken.

Ja dat probeerde ik met mijn opgave maar dat is nog best moeilijk. Google Image Search werkt heel goed.

 

Pas toen ik een foto van mijn CRT nam kon Google niks meer vinden.

 

Als het een afspraak is dan ben ik tevreden. Als je dan toch valsspeelt moet je dat zelf weten als ik het maar niet te weten kom. Ik kan me ook niet voorstellen dat dan het spelletje nog leuk voor diegene is.

aangepast door Bananensap
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm het ziet er grafisch ontzettend (3)DS-achtig uit.

 

Is het misschien Animal Crossing: New Leaf? (Die heeft mijn vriendin op haar 3DS :P )

 

Wacht ik bedenk me net dat ze twee Animal Crossing games heeft voor de 3DS. 

Dan ga ik toch voor het antwoord: Animal Crossing: Happy Home Designer

aangepast door Deemster
Link naar bericht
Delen op andere sites

Je maakt het inderdaad behoorlijk pittig, maar dat is alleen maar goed. :D

Echt niet kunnen vinden en heb zelfs nog op Scotch gezocht, maar kwam niet bij deze uit.

Je mag trouwens ook zelf weer een nieuwe doen als je wil. ;)

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...