Keetie Posted March 29, 2017 Share Posted March 29, 2017 Als ik je hint opvolg kom ik uit bij: Firo & Klawd Link to post Share on other sites
Hinse Posted March 29, 2017 Share Posted March 29, 2017 Juist, jij bent Keetie! Link to post Share on other sites
Keetie Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Dat valt niet meer mee, dat spel spelen (om een prtscr te maken). Eens had ik het eerste level helemaal uitgespeeld... Link to post Share on other sites
Hinse Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Dat zijn smurfenhuisjes volgens mij, ziet eruit als De Smurfen van Infogrames (uit de tijd van Lucky Luke, Kuifje, Asterix & Obelix), leuke kleurrijke games vond ik dat. Link to post Share on other sites
Keetie Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Ja, ja, goed. Kuifje was ik samen met een neefje aan het spelen, toen. En maar puzzelen hoe je verder moest. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Ik dacht dat het wat anders was, maar ik kwam uit op Sopwith Link to post Share on other sites
Bananensap Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 12 minutes ago, djkoelkast said: Ik dacht dat het wat anders was, maar ik kwam uit op Sopwith Ja cool spel! Die heb ik vroeger ook gespeeld! Link to post Share on other sites
MarsM Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Bij ons op MS DOS kende ik deze vroeger als Camel Link to post Share on other sites
RM Posted March 30, 2017 Share Posted March 30, 2017 Even gegoogled; De sopwith camel was de volledige naam voor de britse dubbeldek vliegtuigje uit WO1 Link to post Share on other sites
Hinse Posted March 31, 2017 Share Posted March 31, 2017 Technisch gezien is het Sopwith 2, maar aangezien je op dat plaatje het onderscheid niet kunt zien reken ik het goed. Er is ook een Sopwith 3 met TCP/IP support om tegen elkaar te vliegen http://sopwith3.sourceforge.net/ Link to post Share on other sites
Weevil Posted April 2, 2017 Share Posted April 2, 2017 (edited) On 11-3-2017 at 11:33 AM, Frey said: Anderen zijn natuurlijk ook nog altijd welkom om mee te doen. Zo hebben @Hinse, @samba-boy en @Ross ook nog aardige scores staan. Of andere deelnemers uit het verleden, als @Sam, @Keetie, @CNRArcade, @Spikey, @jeugdmemories, @Melki, @VR!DZ, @Lt.Surge, @Deemster, @Weevil... Je weet nooit wie er nog eens opduikt. Inderdaad! edit: reactie op verkeerde post! bij deze dus maar een screenshot van spel uit een serie waar ik sinds deze week helemaal verslaafd aan geraakt ben geloof ik... Hint: een bepaalde bijzondere controller heeft daar alles mee van doen! Edited April 2, 2017 by Weevil Link to post Share on other sites
Hinse Posted April 2, 2017 Share Posted April 2, 2017 Screamer (1 of 2)? Link to post Share on other sites
Weevil Posted April 2, 2017 Share Posted April 2, 2017 @Hinse Neen! Nog een kleine hint... de versie die ik speel is geen PC spel (hoewel dit screenshot mogelijk wel van de pc versie is trouwens) Link to post Share on other sites
Hinse Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 Pixelgraphics + Namco = PSX + Ridge Racer? Link to post Share on other sites
Weevil Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 Correct! Ridge Racer Revolution om precies te zijn Link to post Share on other sites
Hinse Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 Ah, dat is een sequel? Volgende: Hij is misschien wat lastig! Link to post Share on other sites
Deemster Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 3 hours ago, Hinse said: Ah, dat is een sequel? Volgende: Hij is misschien wat lastig! Ja ja die had ik vroeger op een demo CD staan. Hurl. Echt een heel vreemd spel was het Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 Maar was ik niet? Link to post Share on other sites
Hinse Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 (edited) Huh ohja inderdaad, djkoelkast was eigenlijk Het laatste spel heette in Europa trouwens Slob Zone, in de VS was het H.U.R.L. Edited April 4, 2017 by Hinse Link to post Share on other sites
Frey Posted April 3, 2017 Author Share Posted April 3, 2017 Heb het gewoon door laten gaan, omdat ik al vermoedde dat djkoelkast weer op vakantie was. En aangezien de 24-uurs regel nog steeds van kracht is, gaat het allemaal volgens de regels. Lekker doorgaan dus. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 tssss want ik ben ook niet even geroepen Link to post Share on other sites
Hinse Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 Als Deemster niet binnen 3 uur reageert is de 24-uurs regel weer van kracht en mag je alsnog dj Link to post Share on other sites
Frey Posted April 4, 2017 Author Share Posted April 4, 2017 2 hours ago, Hinse said: Als Deemster niet binnen 3 uur reageert is de 24-uurs regel weer van kracht en mag je alsnog dj Niet helemaal. Het gaat om 24 uur na goedkeuring van het antwoord. Link to post Share on other sites
Deemster Posted April 4, 2017 Share Posted April 4, 2017 Ah joh ga maar DJ Heb toch even geen idee wat ik zou plaatsen. Link to post Share on other sites
Frey Posted April 5, 2017 Author Share Posted April 5, 2017 Nou @djkoelkast, dan roepen we je bij deze. Link to post Share on other sites
Deemster Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Hmm, FMV point n click, pre-rendered omgevingen... Phantasmagoria 2 wellicht? Heb alleen deel 1 gespeeld en herken de omgevingen niet. Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 In 1x goed gegokt Link to post Share on other sites
Deemster Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Nice De volgende: Link to post Share on other sites
Hinse Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Ha, die heb ik laatst toevallig gestart op de omgebouwde Xbox die ik had bemachtigd en de spellen aan het nbalopen was. Panzer Dragoon herinnerde ik me nog. Even gegoogled en officieel heet ie Panzer Dragoon Orta. Leek me wel een aardig spel. Link to post Share on other sites
Deemster Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Hetzelfde hier Omgebouwde xbox binnen met Coinops 8 massive. Fantastisch systeem en 4000 games ingebouwd van PlayStation tot SNES tot xbox. Dit na heel lang proberen iets soortgelijks te maken met Hyperspin op de PC, maar daarmee ervaarde ik een buggy menu en problemen met de controls. Inderdaad het juiste antwoord! Link to post Share on other sites
Frey Posted April 10, 2017 Author Share Posted April 10, 2017 @Hinse Link to post Share on other sites
Bananensap Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 (edited) Hover! (Moest de naam wel even zoeken) Van de Windows 95 CD! Heb ik best wel veel gespeeld. Die ga ik gauw eens even opzoeken. EDIT: http://hover.ie/ Grappig maar ik zoek nog even verder naar een originele versie :-) Edited April 11, 2017 by Bananensap Link to post Share on other sites
Hinse Posted April 11, 2017 Share Posted April 11, 2017 Juist! Originele versie kun je volgens mij niet op een moderne pc spelen (want 16 bit), dan moet je Windows 95-ME emuleren geloof ik. Overigens, de versie die jij net stuurde kun je in Windows 95-modus spelen door BAMBI in te typen Link to post Share on other sites
Bananensap Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 11 hours ago, Hinse said: Overigens, de versie die jij net stuurde kun je in Windows 95-modus spelen door BAMBI in te typen Goed om te weten! Dan is dit mijn volgende opgave: Link to post Share on other sites
Hinse Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 Komt me geenszins bekend voor Link to post Share on other sites
samba-boy Posted April 12, 2017 Share Posted April 12, 2017 20 hours ago, Bananensap said: Hover! (Moest de naam wel even zoeken) Van de Windows 95 CD! Heb ik best wel veel gespeeld. Die ga ik gauw eens even opzoeken. EDIT: http://hover.ie/ Grappig maar ik zoek nog even verder naar een originele versie :-) Goeiedag, ik speelde één level en werd wagenziek. Link to post Share on other sites
Recommended Posts