Ga naar inhoud

Gezocht: Shin Chan opnames (Fox Kids/Jetix/Kanaal Twee)


Aanbevolen berichten

Hallo :)

 

Ik ben een grote fan van de anime Shin Chan (Fox Kids/Jetix/Kanaal Twee) en ben opzoek naar opnames ervan. Op internet zijn in totaal 169 fragmenten hiervan te vinden, inclusief diegene die officieel op 8 verschillende DVD's zijn uitgebracht, echter zijn er in Nederland nog minstens het dubbele uitgezonden. Dus hoop ik dat iemand hier er nog wat heeft opgenomen (of bemachtigd heeft), met één extra zou ik al heel blij zijn. Ik ben bereid er voor te betalen.

 

Alvast bedankt!

aangepast door PannenkoekenNL
Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minutes ago, Frey said:

Heb wel nog een paar oude videobanden liggen met wat Fox Kids materiaal, maar helaas geen Shin Chan. Ik keek het ook altijd ontzettend graag, zoals alles eigenlijk wel op Fox Kids. _O_

Ja, mooie tijd was dat!

Helaas zijn mijn videobanden al aardig wat jaren geleden weggegooid, erg veel spijt van...

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minutes ago, Brammeke said:

Ik heb een uitzending van Shin Chan, uit december 2004 (?).

Het betreft een aflevering met de fragmenten "Thee voor drie!" en "Sumoworstelaar!", zie snapshots.

 

 

Fantastisch! :D Dat zijn twee fragmenten van een aflevering uit het derde seizoen van Shin Chan die ik nog niet heb. Ben je ze bereid te delen met mij? Zoals ik hierboven al zei ben ik bereid er voor te betalen. Zo ja, zal ik je een PM sturen of mijn e-mailadres geven? :)

aangepast door PannenkoekenNL
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minute ago, PannenkoekenNL said:

Fantastisch! :D Dat zijn twee fragmenten uit het derde seizoen van Shin Chan, die ik nog niet heb. Ben je ze bereid te delen met mij? Zoals ik hierboven al zei ben ik bereid er voor te betalen. Zo ja, zal ik je een PM sturen of mijn e-mailadres geven? :)

Als je een PM stuurt met je email adres, stuur ik hem vanavond nog door, ik hoef er verder niets voor, als je hem maar voor jezelf houdt :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minutes ago, Brammeke said:

Als je een PM stuurt met je email adres, stuur ik hem vanavond nog door, ik hoef er verder niets voor, als je hem maar voor jezelf houdt :)

Ik hou de aflevering uiteraard voor mijzelf. Ik heb je een PM gestuurd, bedankt! :)

aangepast door PannenkoekenNL
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...