Ga naar inhoud

Dat downloaden van barendenvandorp.nl...


Aanbevolen berichten

...is dat iemand hier wel eens gelukt? Ik heb zo'n paar programmaatjes op de computer voor Youtube en aanverwanten, maar die willen er niet aan.

 

Ben bij het googelen een bericht tegengekomen dat Samba enkele jaren geleden elders geplaatst heeft. Die zat (zit?) er ook mee. :-) 

 

De meest voor de hand liggende tips heb ik geprobeerd, maar zonder succes (o.a. proberen een directe link te vinden in de broncode van de pagina).

 

Het stomme is: ongeveer een jaar geleden startte ik een download van die site met het programma Stream Transporter, en dat leek toen te lukken. Ging wel erg traag - quasi 'real time', ik had de indruk dat het bestand ook maar binnengehaald kon worden naarmate de voor het bufferen benodigde brokjes binnenliepen - maar het zag er wel naar uit dat het programma op den duur het volledige programma lokaal zou kunnen zetten. Omdat het toen zo traag ging, heb ik die probeer-download toen onderbroken. Stream Transporter onlangs nog eens aangezwengeld, en nu wil dat programma er niet eens meer aan beginnen. Ra, ra...

 

Ben niet erg technisch en vind het ook niet belangrijk genoeg om er dagenlang voor te gaan zoeken (met het gevaar dat het niets oplevert...) maar als iemand een oplossing weet waarvan hij kan zeggen: dát doet het gewoon, dan hoor ik het graag!

 

http://barendenvandorp.nl/

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even rondgegoogeld, en als je bedoelt dat het tegen de kleine lettertjes ingaat: verdomd, het lijkt erop dat je gelijk hebt. Nooit bij stilgestaan dat het downloaden van een op zich legale stream niet zou mogen. Afijn, als iemand zoiets bij deze site per ongeluk toch eens gedaan zou hebben, dan zou ik wel een privébericht appreciëren waarin staat uitgelegd van welke programma's ik me verre moet houden om niet dezelfde fout te maken!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...