Ga naar inhoud

Ra Ra wat is dit?????


Aanbevolen berichten

Goedemiddag forummers,

 

Sinds enige tijd probeer ik te achterhalen wat dit oude speelgoed is? Het lijkt op LEGO alleen zijn de steentjes van rubber (buigzaam) en zitten de pasnokjes aan de onderzijde. De witte steentjes vormen de basis en dan bouw je net als met lego door met de bruine. Ik heb al heel wat uithoeken van het internet bekeken en daardoor hier beland, ik hoop dat iemand me verder op weg kan helpen,

 

Alvast dank voor alle moeite en antwoorden.

 

 

IMG_2105.JPG

IMG_2110.JPG

IMG_2113.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op Retroforum!

Leuk als je je eerst even voorstelt in het daarvoor bestemde topic.

Dit topic bevat geen vraag of feedback over retroforum, dus hoort hier niet thuis. Ik verplaats je topic naar de juiste categorie.

 

Ik hoop trouwens dat je dit niet als een uithoek ziet, maar als het leukste forum met retro als onderwerp :D 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Komt uit de familie, maar zo heb ik nog veeeeeeeel meer.

 

Veel al in origenele verpakkingen met folders enzo, bijv Viewmaster uit 1951 al in 3d (Old skool VR-Bril dus :) ) Oude filmcamera's oude fotocamera's en alle afspelers ervoor, elpee's van ver voor de oorlog etc etc Tioverlantaarn plaatjes en ga maar door te veel om op te noemen..... 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...