Ga naar inhoud

[GRATIS] Computer Easy (meerdere tijdschriften, ca. 2007-2012)


Aanbevolen berichten

Ontzettend handig overzicht van software door de jaren heen, maar ik lees ze zo weinig dat ze hier nu gewoon in de weg staan. Wie maakt me los? :)

 

Enorme stapel van allerlei verschillende edities (hier en daar mist er wel eentje maar die kunnen hier zomaar nog opduiken) van het computerblad Computer Easy, met een CD-rom gratis bijgeleverd.

 

Wat het bevat:

 

Complete edities, op 1 of 2 na met cd-rom (sommige uitgaven nog sealed):
- Nr 2 april 2008
- Nr 1/2 (/ = dubbele uitgave), 3, 7/8 2009
- Nr 1/2, 4, 10-12 2010
- Nr 1/2, 3 2011
- Nr 90-93 (juli 2012, ze gingen ineens anders nummeren), 95-104, 106-107, 109-117

 

Losse Cd-roms;
- nr 03-05, 08 2006
- nr 01 2007
- nr 10 2009

 

Foto's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
 
[ afbeelding ]

[ afbeelding

 

Ze staan echt in de weg, dus graag een snelle reactie, anders zijn ze met de kliko weg (3 weekjes blijven ze hier nog staan, max). Als je iemand kent die computerprogramma-gek is, ook gerust even laten weten. Ophalen in Den Bosch zou heel lief zijn, anders heb ik wel een doos en delen we verzendkosten. ^_^

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...
1 uur terug, samba-boy zei:

Kwam ze weer tegen en kwam er nog een partij tegen uit ca. 2006, wie maakt me los? Ik vind het zonde om weg te gooien!

 

Elk exemplaar had een CD-rom met programma'tjes erop, die krijg je er dus ook bij!

Als je ze niet kwijt kunt, dan gooi ze volgende keer maar een keer bij mij in de auto.. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...