Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik open dit forumdraadje om te zorgen dat mensen die DVD's vinden (dus welke waar?), en voor welke prijs ze ze hebben. Lijkt mij wel handig :D .

Vergelijkingssite's kan ook maar het is misschien wel wat makkelijker een forumberichtje dan kun je ook zien welke DVD's ze bv. bij Bart Smit hebben.

Ik zal de eerste aftrap doen :Y . Aanvullingen welkom!

Bart Smit

- Europa, alle delen | ¬ 6.95 euro per stuk

- Schatkaart, deel 2 | ? rond de 7 euro

Makro

o.a.

- De Verzonken stad! | 10.39 (zoiets rond die koers)

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Leuk topic. Zo kom je te weten bij welke winkels je de B&A DVD's het beste kan kopen en bij welke niet. *O*

Bart Smit

- Schatkaart, deel 2 | ? rond de 7 euro

Ik heb beide schatkaart delen bij Bart Smit gezien voor 5 euro per stuk.

Nu ik:

Music Store

- Europa delen | 9,99 per stuk

- Schatkaart delen | 9,99 per stuk

Deze winkel is dus af te raden, de DVD's en computerspellen zijn daar echt veel te duur!!

Free Record Shop

- Europa delen | 6,95 per stuk

- Sleutel, Diamant, Live!, Huilende Professor, Plaaggeest, Kroon... | 11,99 per DVD

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk topic. Zo kom je te weten bij welke winkels je de B&A DVD's het beste kan kopen en bij welke niet. *O*

[..]

Ik heb beide schatkaart delen bij Bart Smit gezien voor 5 euro per stuk.

Nu ik:

Music Store

- Europa delen | 9,99 per stuk

- Schatkaart delen | 9,99 per stuk

Deze winkel is dus af te raden, de DVD's en computerspellen zijn daar echt veel te duur!!

Free Record Shop

- Europa delen | 6,95 per stuk

- Sleutel, Diamant, Live!, Huilende Professor, Plaaggeest etc. | 11,99 per DVD

Ik vind dit dus ook handig want ik zou begot (hoe schrijf je dat ? :9 ) waar de Kroon te koop is. Via Internet bestellen vind ik niet echt fijn ivm dat onhandige geld overmaakgedoe en verzendkosten.

Maar je zegt etc. bij Free record shop. Betekent dat dat ze alle lange serie's daar hebben?

Lukas.

PS beide schatkaart delen bij Bart Smit? ik zag alleen deel 2.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind dit dus ook handig want ik zou begot (hoe schrijf je dat ? :9 ) waar de Kroon te koop is. Via Internet bestellen vind ik niet echt fijn ivm dat onhandige geld overmaakgedoe en verzendkosten.

Maar je zegt etc. bij Free record shop. Betekent dat dat ze alle lange serie's daar hebben?

Lukas.

PS beide schatkaart delen bij Bart Smit? ik zag alleen deel 2.

Ik heb hem ook bij FRS vandaan, hier lagen er van de Kroon laatst nog 6 stuks ofzo *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tip: laat je DVD inpakken :D .

Ten eerste doe je jezelf een plezier en ten tweede staan staan die jongelui je niet zo aan te gapen :9;) .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind dit dus ook handig want ik zou begot (hoe schrijf je dat ? :9 ) waar de Kroon te koop is. Via Internet bestellen vind ik niet echt fijn ivm dat onhandige geld overmaakgedoe en verzendkosten.

Oh ja vergeten. De kroon is ook te koop bij de Free Record Shop in mijn stad. Was ik vergeten in mijn bericht te zetten. Foutje, moet kunnen! :X

Maar je zegt etc. bij Free record shop. Betekent dat dat ze alle lange serie's daar hebben?

Bij de Free Record Shop in mijn stad (Vlaardingen) hebben ze echt veel oude series.

PS beide schatkaart delen bij Bart Smit? ik zag alleen deel 2.

En als je Schatkaart deel 1 niet kan vinden, moet je beter zoeken of in een andere winkel kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Schatkaart: Deel 1 €4.99

Schatkaart: Deel 2 €4.99

Dat was bij BS

De Kroon heb ik bij Intertoys vandaan voor €9

De Diamant bij V&D voor €11.95 (kon m nergens anders vinden)

De prijzen verschillen nogal eens dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze vragen mij altijd bij de Bart Smit: inpakken?

Nee, het is geen cadeautje, het is voor mezelf

heerlijk zo provoceren

en bij de Blokker alle delen Europa €.6,99

http://www.clownbassie.nl ook goedkoop,

heb er al meerdere malen besteld, gaat super, ze hebben goede garantie (ik had eens een kapotte beker door mijn schuld, kreeg gratis 1 extra), leveren snel en je krijgt er leuke dingen bij :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik bestel nooit. Ik koop ze gewoon in de winkel. :+

Ik ook. Heb nog niet zoveel;

- Europa deel 3

- Europa deel 4

- Europa deel 6

- Schatkaart, deel 2

- De Verzonken Stad

Binnenkort haal ik als eerste

1. Verdwenen kroon (FRS)

2. Amerika deel 1 en 2 (deel 1 al een keer gehuurd) WAAR??

3. Europa deel 2 (Bart Smit)

4. Europa deel 5 (Bart Smit)

5. Schatkaart, deel 1 (WAAR nog meer als Bart Smit?)

Dan is mijn Europa, Amerika en schatkaart collectie compleet en heb ik Verzonken stad en Kroon, toch wel de beste series vind ik. Dan ga ik de oudere series kopen. Dan dvds zoals Live!.

Hopelijk krijgen we in dit topic een mooi overzicht van waar alles te bestellen is :D.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze vragen mij altijd bij de Bart Smit: inpakken?

Nee, het is geen cadeautje, het is voor mezelf

heerlijk zo provoceren

Ze kijken er bij ons niet eens van op geloof ik..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze kijken er bij ons niet eens van op geloof ik..

Waarom zouden ze? Het zijn toch gewoon leuke DVD's en ze maken het vast vaker mee dat er fans komen. Winst is winst :9

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom zouden ze? Het zijn toch gewoon leuke DVD's en ze maken het vast vaker mee dat er fans komen. Winst is winst :9

Lukas.

Hm, ik zou t op zn minst verdacht vinden als er een twintiger met kinderserie-DVD's stond: 'Nee, ze zijn voor mij' . Ze zullen het ook wel denken maar niet laten merken, anders zijn ze n klant kwijt ;)

Heb trouwens sinds gisteren eindelijk n DVD-speler ^O^ (De DVD's had ik al 4 weken)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is gewoon lachen, ze kijken gek hoor, een 24-jarige met een stapel B&A DVD's :P

en Amerika 1 en 2 kun je nog wel bestellen, alleen op internet zoeken...

En daarachter een meisje van 9 in tranen omdat je de schappen leeg achterlaat ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En daarachter een meisje van 9 in tranen omdat je de schappen leeg achterlaat ;)

Gewoon zeggen: INPAKKEN :D ! Dan zeg je gewoon tegen dat meisje: helaas maar het is een cadeautje :9 .

Is ook leuk wat uitpakken. Vooral kijken wat erin zit O-) .

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de 2 dvd's van de schatkaart gekocht bij een game-winkel

(de naam is me even ontschoten) en daar waren ze 4.99 p.s.

Alle delen van Europa lagen er voor 6.99 p.s.

Ze hadden daar bijna alle dvd's staan.

|:( Stom dat ik niet meer weet hoe ie heet.

(hij zit naast de Media-markt in Rotterdam)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de 2 dvd's van de schatkaart gekocht bij een game-winkel

(de naam is me even ontschoten) en daar waren ze 4.99 p.s.

Alle delen van Europa lagen er voor 6.99 p.s.

Ze hadden daar bijna alle dvd's staan.

|:( Stom dat ik niet meer weet hoe ie heet.

(hij zit naast de Media-markt in Rotterdam)

Ik ben dan al zeker 7 jaar niet in Rotterdam geweest, maar heet het e-plaza? of games & zo?

(bbcode kleur BLAUW kent ie niet, 't is BLUE ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben dan al zeker 7 jaar niet in Rotterdam geweest, maar heet het e-plaza? of games & zo?

(bbcode kleur BLAUW kent ie niet, 't is BLUE ;) )

JA! De E-plaza!! Dank je.

Ik heb ze alleen in een ander filliaal gehaald, maar de prijzen zijn overal hetzelfde als het goed is.

Ik had net per ongeluk ipv blauw geel geselecteerd (maar dat is natuurlijk niet te lezen) en heb toen gewoon blauw ingetypt, :@ ik dacht dat dat ook kon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tip: laat je DVD inpakken :D .

Ten eerste doe je jezelf een plezier en ten tweede staan staan die jongelui je niet zo aan te gapen :9;) .

Lukas.

Weet ik, mijn dvd's zijn voor mijn neefje:P

trouwens

Bartsmit: Europa 6,99

schatkaart 4,95 (op dit moment)

Free record shop: 11,99 voor alle dvd's

europa 9,99

Link naar bericht
Delen op andere sites
Intertoys:

Schatkaart, beide dvds 5 euro per stuk.

MediaMarkt:

alles 10 euro geloof ik...

MediaMarkt verschilt per filiaal.

In Dan Haag waren ze 11,99 of 12,99

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Makro ? hebben ze daar dat ook ?

Ja, bij de Makro hebben ze de Verzonken Stad en nog meer ik dacht aan de Plaaggeest rond de 10 euro. Ik heb een Makropas, maar geen id wie ook?

Mij lijkt het beste: Europa-delen: Bart Smit

Overig: FRS

Verzonken stad: Makro

Zo???

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het slimste is, om iemand te kennen die een makro pasje heeft en die dan te lenen. (O)

Nog slimmer is er zelf 1 te hebben (zoals ik) :P want met alleen een makropas kom je er mooi niet in!

Je moet ook legitimatie laten zien...

soms kun je ze neppen door een makro + bankpas te lenen van een ander...

Maar zonder pas + iets waar je naam op staat kom je er ècht niet in!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nog slimmer is er zelf 1 te hebben (zoals ik) :P want met alleen een makropas kom je er mooi niet in!

Je moet ook legitimatie laten zien...

soms kun je ze neppen door een makro + bankpas te lenen van een ander...

Maar zonder pas + iets waar je naam op staat kom je er ècht niet in!

Ok dat wist ik nog niet. Maar dan ga ik met iemand mee die een pas heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ok dat wist ik nog niet. Maar dan ga ik met iemand mee die een pas heeft.

yep dat mag wel, iemand met pas mag 1 iemand meenemen, mits ouder dan 12 jaar.

Tassen groter dan handtassen in A4-formaat mogen ook niet naar binnen, erg streng allemaal, maar oh zo leuk shoppen *) ik kom er geregeld ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

yep dat mag wel, iemand met pas mag 1 iemand meenemen, mits ouder dan 12 jaar.

Tassen groter dan handtassen in A4-formaat mogen ook niet naar binnen, erg streng allemaal, maar oh zo leuk shoppen *) ik kom er geregeld ;)

Ik kom er niet zo vaak maar ga eeerggg graag mee met m'n vader gezllig shoppen! Je moet ouder zijn dan 10 jaar, correctie. Maar dat maakt niet veel uit want er zijn dacht ik 1, 2 of 3 jonger als 10.

Lukas.

PS Ik ga in de toekomst (volgend jaar misschien) een klein bedrijfje oprichten maar m'n vader heeft een vereniging en die kunnen ook een pas aanvragen. Dus stel dat je bv. in het bestuur zit (vader of moeder bv.?) van scouting, buurtvereninging ofzoiets dan kun je ook een pas aanvragen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kom er niet zo vaak maar ga eeerggg graag mee met m'n vader gezllig shoppen! Je moet ouder zijn dan 10 jaar, correctie. Maar dat maakt niet veel uit want er zijn dacht ik 1, 2 of 3 jonger als 10.

In Amsterdam ligt die grens echt op 12, maargoed genoeg Makro, laten we weer ontopic gaan en prijzen neerknallen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In Amsterdam ligt die grens echt op 12, maargoed genoeg Makro, laten we weer ontopic gaan en prijzen neerknallen!

Ja, handig topic vind ik het ^O^ . Maar bij de Makro hebben ze een best groot assortiment, best eens een kijkje waard. Waaronder de Verzonken Stad die je niet vaak ziet.

Oh ja, huren? Doen jullie dat weleens?

Ik raad het niet echt aan:

Bij ons (Filmclub) kost het 4 euro voor een week. Alleen de nieuwste films kun je korter huren (dagfilm). De rest huur je als weekfilm. Voor die paar euro lijkt mij dus kopen de beste optie! En hoe duur is huren in de bibliotheek?

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, handig topic vind ik het ^O^ . Maar bij de Makro hebben ze een best groot assortiment, best eens een kijkje waard. Waaronder de Verzonken Stad die je niet vaak ziet.

Oh ja, huren? Doen jullie dat weleens?

Ik raad het niet echt aan:

Bij ons (Filmclub) kost het 4 euro voor een week. Alleen de nieuwste films kun je korter huren (dagfilm). De rest huur je als weekfilm. Voor die paar euro lijkt mij dus kopen de beste optie! En hoe duur is huren in de bibliotheek?

Lukas.

4 euro voor een week een rotte, door iedereen gebruikte DVD

of 7 euro voor een nieuwe?

keuze lijkt mij snel gemaakt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

4 euro voor een week een rotte, door iedereen gebruikte DVD

of 7 euro voor een nieuwe?

keuze lijkt mij snel gemaakt ;)

Mij ook (zeg 6.95 dat lijkt minder :P). Bovendien is het hoesje wat erop zit meestal ook niet de originele en het lijkt mij leuk om te zien welke DVD's ze aanprijzen aan de binnenkant van het hoesje. (welke er vooraf uitgekomen zijn)

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh ja, huren? Doen jullie dat weleens?

Ik raad het niet echt aan:

Bij ons (Filmclub) kost het 4 euro voor een week. Alleen de nieuwste films kun je korter huren (dagfilm). De rest huur je als weekfilm. Voor die paar euro lijkt mij dus kopen de beste optie! En hoe duur is huren in de bibliotheek?

Lukas.

Huren?? ik wilde ze gewoon zelf hebben allemaal ^O^

ik heb trouwens het volgende betaald:

schatkaart 4,95 ps (bart smit)

europa 6,95 ps (bart smit)

kroon 11,95 (music store, |:( de enige die hem hier al had op 6-4)

grootmoeder 6,95 (bart smit)

overige avonturen 11,99 ps (bol.com)

Link naar bericht
Delen op andere sites

En wat ook mogelijk is, is dit: http://www.clownbassie.nl/bassiesspeelgoedpostorders.htm

ik heb er 3 dvd gekocht voor €9,00 euro per stuk.

dus €27,- + €5,- = €32,-

als je 5 dvd's koopt heb je dus je de verzendkosten eruit, ten op van goedkope winkels.

koop je meer dan €50,- aan spullen krijg je €5,- korting

Link naar bericht
Delen op andere sites
En wat ook mogelijk is, is dit: http://www.clownbassie.nl/bassiesspeelgoedpostorders.htm

ik heb er 3 dvd gekocht voor €9,00 euro per stuk.

dus €27,- + €5,- = €32,-

als je 5 dvd's koopt heb je dus je de verzendkosten eruit, ten op van goedkope winkels.

koop je meer dan €50,- aan spullen krijg je €5,- korting

5 DVD's bij Bassie postorder = (uitgaande van de negen euro DVDs)

€ 9 X 5 = € 45 + € 5 = € 50 (bestel er dan ook nog een pennetje van 1 euro bij dan heb je het voor 46 euro.

FRS bijv. € 11.99 X 5 = € 59.95. Scheelt dus zeker wel :D . Bovendien kom je niet van je luie stoel af behalve naar de brievenbus...

Hoeveel dagen is dat pakje verstuurd?

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

5 DVD's bij Bassie postorder = (uitgaande van de negen euro DVDs)

€ 9 X 5 = € 45 + € 5 = € 50 (bestel er dan ook nog een pennetje van 1 euro bij dan heb je het voor 46 euro.

FRS bijv. € 11.99 X 5 = € 59.95. Scheelt dus zeker wel :D . Bovendien kom je niet van je luie stoel af behalve naar de brievenbus...

Hoeveel dagen is dat pakje verstuurd?

Lukas.

2 tot 3 weken na betaling (best lang dus)

nadeel bij het bestellen via e-mail is dat het vaag is, maar het is gelukt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

2 tot 3 weken na betaling (best lang dus)

nadeel bij het bestellen via e-mail is dat het vaag is, maar het is gelukt.

Formuliertje is makkelijker...

Maar ja, niet klagen. Ze zeiden vandaag bij FRS: ''Het is een cadeautje.'' zei ik, de verkoper zei ''Zou ik ook zeggen''. Zou ie bedoelen: dat dacht ik al, jij koopt toch geen B & A dvds meer of is het ''Ja, dat zou ik ook zeggen als smoesje, jij kijkt ze zelf toch wel''? :9

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Formuliertje is makkelijker...

Maar ja, niet klagen. Ze zeiden vandaag bij FRS: ''Het is een cadeautje.'' zei ik, de verkoper zei ''Zou ik ook zeggen''. Zou ie bedoelen: dat dacht ik al, jij koopt toch geen B & A dvds meer of is het ''Ja, dat zou ik ook zeggen als smoesje, jij kijkt ze zelf toch wel''? :9

Lukas.

als hij/zij erna lachte is het het laatste, anders niet. maar het komt bij mij wel cynisch over, dus ik denk dat hij/zij je doorhad :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

als hij/zij erna lachte is het het laatste, anders niet. maar het komt bij mij wel cynisch over, dus ik denk dat hij/zij je doorhad :Y

Ik durf er nu niet meer heen. Dus eerst een Hardrock/Metal CD kopen dan hebben ze een beetje andere indruk van je en dan zeggen ''Mn neefje vond ze zoo leuk'' :9 .

Lukas. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik durf er nu niet meer heen. Dus eerst een Hardrock/Metal CD kopen dan hebben ze een beetje andere indruk van je en dan zeggen ''Mn neefje vond ze zoo leuk'' :9 .

Lukas. ;)

Je schaamt je toch niet dat je Bassie en Adriaan dvd's koopt? Want dat is nergens voor nodig. Je moet gewoon met trots zeggen dat je ze zelf verzamelt (doe ik ook).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja da je je er voor moet schamen is zo'n onzin. Dit is cult, sentiment daar moet je niej moeilijk over gaan doen. Ik wordt moe van dat menselijk opzicht wat sommigen hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je schaamt je toch niet dat je Bassie en Adriaan dvd's koopt? Want dat is nergens voor nodig. Je moet gewoon met trots zeggen dat je ze zelf verzamelt (doe ik ook).

Precies, ik ben ook al een tijdje "uit de kast... caravan?" ;) Eerst dacht ik wel, wat zullen mensen denken, maar nu ben ik trots! B&A Pride! Jaaa, zo'n t-shirt wil ik... *zucht verlangend* En een geel/rode vlag, en een rooie zakdoek uit mijn kontzak >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...