Ga naar inhoud

2017-05-13 Red Alert LAN Party: Limburg


Aanbevolen berichten

Gaaf concept! Is '0478 Gamers' een clubje of een winkel oid?

 

En terzijde, erg toffe blog ook! Ben aan 't overwegen wat meer oude CRT VGA monitoren te verzamelen, voordat ze nog zeldzamer worden... Van de week nog een schattig - en niet heel netjes behandeld - 'ETC' cd-1035 monitortje bij een kringloop weggetrokken :) Maar daar zal ik binnenkort es een andere post aan wijden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

0478 Gamers is al sinds 1991/2 actief. Onstaan uit CC Venray (http://computerclubvenray.nl) begonnen we met NullModem/LapLink spellen (F-29 Retaliator / Doom 2 / WarCraft) en later BNC NE2000 IPX/SPX (Doom 2 / WarCraft / C&C) en vervolgens UTP TCP/IP (C&C Generals / Age of Empires 2 & 3 / Unreal Tournament). Tegenwoordig meer als reunie / nostalgie verschijnsel met Red Alert 2 en Age of Empires 2. Het is een informele vereniging naar Limburgse traditie. Op het hoogtepunt hadden we tot 24 deelnemers. Tegenwoordig 4 to 8.

 

Naast netwerkcomputerspellen spelen we ook bordspellen.

aangepast door PeterNY
Link naar bericht
Delen op andere sites

Zag ook dat iemand een P2230 op de kop had getikt. Dat was de eerste pc die wij hadden thuis. Hopelijk kan ik die ook eens aan mijn collectie toevoegen. Venray is bij mij om de hoek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...