Ga naar inhoud

Ronde 2-13  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • DuckTales (1989)
    • Ice Climber (1985)


Aanbevolen berichten

DuckTales (1989)

Scrooge McDuck reist de wereld rond op zoek naar schatten.

 

vs.

 

Ice Climber (1985)

Popo en Nana beklimmen hoge bergen om hun gestolen groenten terug te veroveren.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb op Ice Climber gestemd. Niet alleen vanwege nostalgie, maar ook vanwege de unieke gameplay. Nogmaals, ik hoop echt dat ze er weer eens een keertje wat mee gaan doen.

DuckTales is echt een leuk spel met goeie muziek, maar ik heb gewoon een enorme sympathie voor de Ice Climbers. :P 

 

Ice Climber dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van de twee spelletjes vind ik Ice Climber het meest origineel. Ik vind DuckTales ook leuk maar tijdens het testen van beide games zat ik Ice Climber opeens een uurtje te spelen :-) Dus daarom kies ik voor Ice Climber!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ducktales is echt een goed spel. Mooi uitgewerkt en passende muziek. Het geheel brengt echt de juiste sfeer uit de tv-serie over. Het staat in dit geval in de beoordeling tegenover Ice Climber; een typische NES klassieker met een originele gameplay en het herkenbare deuntje.

 

Lastige keuze, omdat voor beide titels evenredig voors en tegens opgesomd kunnen worden. Het wordt uiteindelijk voor mij persoonlijk toch hetzelfde verhaal als bij Darkwing Duck; Ducktales is zeer goed/mooi uitgewerkt, maar het is voor een adventure game vrij kort (slechts 5 levels), voor een selectere doelgroep (als je de tekenfilm niet kent scheelt dat al sterk in het gevoel dat je hebt tijdens het spelen van het spel) en qua gameplay minder verslavend dan Ice Climber (dat blijf je doorspelen / proberen, zoals Bananensap bijvoorbeeld ervaart).

 

Dus... mijn stem gaat dan toch naar... Ice Climber :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...