perre.vl Posted July 27, 2017 Share Posted July 27, 2017 spy vs. spy ii: the island caper Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 @djkoelkast je laat ons in spanning... Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 Ik had hem niet gezien, het antwoord is goed! Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 @perre.vl jij bent! Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 14 minuten geleden, Hinse zei: @perre.vl jij bent! Hij is de komende tijd minder aanwezig ivm werk heeft hij me gemeld onlangs, als er binnen 24u geen reactie is kan iemand anders het oppakken. Quote Link to post Share on other sites
perre.vl Posted August 14, 2017 Share Posted August 14, 2017 morgen belgische feestdag dus ik kan wel een prentje posten succes ben benieuwd wie het kent ik bekijk het morgen avond nog een keertje en dan verdwijn ik even wegens aankomende werkdrukte Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Gevonden: Boloball Quote Link to post Share on other sites
perre.vl Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 haha, ja die klopt. was nog een amusant spel begin jaren 90 Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Maar meestal wint de computer! Hoe dan ook, een leuk denkspelletje. En Soleau werd verguisd. Ik ga een plaatje zoeken. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Je weet ze wel weer te vinden Keetie. Dit is Tunnelman volgens mij, vrij matige game voor 1994. In dat jaar was bijv. ook Jazz Jackrabbit al uit, een spel met veel betere muziek, geluid, graphics en gameplay. Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Het plaatje kwam me onbekend voor, dus hoopte ik van jullie kant hetzelfde...;) Het is inderdaad goed, Hinse. Jij mag weer struinen. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted August 16, 2017 Share Posted August 16, 2017 Eentje uit dezelfde categorie Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Ik wil tevens het platform weten Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Mario is missing - SNES version. Daar kwam ik uit (en Nairobi) toen ik bovenstaande zin intikte. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Bijna goed, het platform klopt niet Quote Link to post Share on other sites
Bananensap Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 Ben even weg geweest. Maar hoe komen we van het SWW plaatje opeens in Mario is Missing? En sinds wanneer moeten we het platform ook goed raden? Of komt dat omdat eerst het verkeerde platform is geraden? Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 2 hours ago, Hinse said: Bijna goed, het platform klopt niet Als het SNES niet is, dan is het NES, denk ik. Maar er bestaat ook een PC versie en een Macintosh, las ik. Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 17, 2017 Share Posted August 17, 2017 1 hour ago, Bananensap said: Ben even weg geweest. Maar hoe komen we van het SWW plaatje opeens in Mario is Missing? En sinds wanneer moeten we het platform ook goed raden? Of komt dat omdat eerst het verkeerde platform is geraden? Dat dacht ik eerst ook over beide plaatjes, maar later bedacht ik dat het tweede plaatje een hint moest zijn over het eerste plaatje. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Haha, oeps, ik was blijkbaar alweer vergeten dat ik al een plaatje had gepost. Ehm, ik stel voor dat we, nu we toch met de onderste bezig waren, die gewoon afronden. Die andere telt dus niet (maar kan ik nog wel eens verklappen als iemand geïnteresseerd is) En het platform is inderdaad meestal niet belangrijk, maar in dit geval wel leuk om erbij te weten aangezien het geen Nintendo-versie is. Samengevat: Keetie, jij mag! En mocht je het platform nog weten is dat natuurlijk extra goed Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Mario is Missing! is a game created for MS-DOS, the NES and SNES. Was made by Software Toolworks (PC, SNES) and Radiacal Entertainment (NES). Bedoel je MS-DOS ipv PC? Ja, inderdaad, PC kan ook Windows zijn...;) Het vorige spel kwam ik uit op Bubble Trouble, maar de plaatjes klopten niet, wel de beschrijving: met een blaaspijp ballonnen stukschieten. Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Het was een screenshot van de Mac versie Een Macintosh was destijds geen 100% IBM compatible apparaat, daar ligt mijn definitie van pc Maar goed dus! Die daarboven was vrij obscuur, het is Spit Wad Wally (SWW dus) Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 Een kloon van Pang, wel tof Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 18, 2017 Share Posted August 18, 2017 3 hours ago, Hinse said: Het was een screenshot van de Mac versie Een Macintosh was destijds geen 100% IBM compatible apparaat, daar ligt mijn definitie van pc Maar goed dus! MACOS of zo, ik dacht dat Macintosh fijner van structuur was. De volgende: Quote Link to post Share on other sites
Frey Posted August 18, 2017 Author Share Posted August 18, 2017 De opdrachtgever kan bepalen dat ook de console geraden moet worden. Dit natuurlijk vooral als er duidelijk verschil in de versies zit. We zitten inmiddels bij opgave 141. Na 150 stopt deze editie en volgt editie 5. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 13 uren geleden, Keetie zei: MACOS of zo, ik dacht dat Macintosh fijner van structuur was. Tot versie 7 heette het System. De naam MacOS is bij 8 geïntroduceerd Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 System doet me ook denken aan de eerste Acorn Computers. Macintosh ken ik verder niet, alleen van een emulator. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 Ik gebruik een oude Macintosh onder System 7 voor mijn midi-setup. Een mac met een 68040 processor. Ideaal! Quote Link to post Share on other sites
Sam Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 23 uren geleden, Keetie zei: MACOS of zo, ik dacht dat Macintosh fijner van structuur was. De volgende: De Zuivelfabriek! Vroeger op school nog heel vaak gespeeld. Quote Link to post Share on other sites
Keetie Posted August 19, 2017 Share Posted August 19, 2017 Dat is goed. Sam, jouw beurt. Quote Link to post Share on other sites
Sam Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Bij deze de volgende! Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Dat moet Street Rod zijn, onder DOS Quote Link to post Share on other sites
Sam Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 38 minuten geleden, djkoelkast zei: Dat moet Street Rod zijn, onder DOS Helemaal goed! Volgende voor jou. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Quote Link to post Share on other sites
Hinse Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Die is makkelijk, Micro Machines v4, ik denk op de PS2 aan de texture kwaliteit te zien Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 1 uur terug, Hinse zei: Die is makkelijk, Micro Machines v4, ik denk op de PS2 aan de texture kwaliteit te zien Ik heb niet specifiek op console gezocht, spel klopt inderdaad Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts