Ga naar inhoud

Troostfinale  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk spel vind jij beter?

    • Metroid (1986)
    • Castlevania III: Dracula's Curse (1989)


Aanbevolen berichten

Metroid (1986)

Samus Aran moet de Metroids uit de klauwen van de Space Pirates bevrijden, voordat zij deze als biowapens in kunnen zetten.

 

vs.

 

Castlevania III: Dracula's Curse (1989)

Trevor Belmont wordt ingeschakeld om het op te nemen tegen Dracula.

 

 

Stem op het spel dat jij het leukste vindt en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

De troostfinale is voor mij uitgemaakte zaak.

Ik heb tijdens de verkiezingen meerdere malen gezegd dat Metroid niet mijn type spel is en dat ik het ook nooit heb gespeeld.

En ondanks dat de game een grote titel is werd er ook regelmatig aangegeven dat het eigenlijk niet in de kwart/halve finale zou moeten staan, laat staan de troostfinale.

En dan in mijn ogen al helemaal niet tegen een fantastische titel als Castlevania 3, die aan alle kanten klopt en pakt.

Caastlevania 3 heeft voor mij veel meer waarde dan Metroid en dus kies ik dan ook voor...

 

Castlevania 3

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ook meer van Metroid. Hoewel deel 1 nog ver verwijderd is van het geweldige niveau dat de reeks op de Super Nintendo haalde, ligt het me gewoon beter dan de Castlevania reeks. Blijft misschien ook wel weer dat gebrek aan historische binding, al heb ik Metroid ook nog niet zo lang geleden voor het eerst gespeeld. Samus! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb met allebei niks :P

Dus dan moet ik op de video's afgaan en dan weet je dat ik standaard nooit kies voor spellen met lappen tekst.

 

Echter: ik zag bij Metroid ook opeens dat je gewoon ergens doorheen kon vallen zonder dat je vooraf kon zien dat je daar doorheen zou vallen. Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk, dus dan moet ik voor Castlevania gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...