Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Sony Ericsson = T-Mobile (van de Sint ;))

Wordt door iedereen vervloekt :? maar ik vind het wel meevallen.

:P Vraag ook gelijk ff iedereen zijn nummer, anders wordt daar dadelijk OOK weer een topic over geopent.

Link naar bericht
Delen op andere sites
je moet toch iets verzinnen.

en het is best leuk om te weten wat voor GSM iemand heeft

Het is niet verplicht om te posten hoor. Je hoeft dus helemaal niks te verzinnen.

Ik heb een panasonic GD25, maar die's stuk. Tenminste, hij geeft een foutmelding.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er geneen, vind het ook niet nodig.

Ik heb wel een paar vriendjes die er een hebben maar die gebruiken hem alleen om beltonen mee te beluisteren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een Toshiba TS21i, met B&A ringtonetjes, natuurlijk.

Heb ik ook *) alleen hij is nou kapot maar nou heb ik een NEC n21i (ook b&a ringtonetjes :D maar deze vind ik te groot en niet gemakkelijk dus het was wel fijn dat KPN gister op belde met de vraag of hetzelfde abonnement mocht verlengt worden met 2 jaar en dan kreeg ik een nokia 6100. Die krijg ik binnen 2 weken :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

inderdaad, ik heb een Nokia 3510i en die is een jaartje oud : de batterij gaat nog 5 dagen mee :r en er staat zo'n mooie steep op m'n scherm :X

gaddamme

Is het niet zo'n ontploffende batterij?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
Ik heb er geneen, vind het ook niet nodig.

Ik heb wel een paar vriendjes die er een hebben maar die gebruiken hem alleen om beltonen mee te beluisteren.

Ik heb voorlopig ook geen mobiele telefoon nodig, bijna iedereen in mijn klas gebruikt hem alleen om beltonen mee te luisteren en spelletjes mee te spelen. En voor mij is het ook nogal duur, denk maar aan beltegoed en abbonnementen enzo...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb voorlopig ook geen mobiele telefoon nodig, bijna iedereen in mijn klas gebruikt hem alleen om beltonen mee te luisteren en spelletjes mee te spelen. En voor mij is het ook nogal duur, denk maar aan beltegoed en abbonnementen enzo...

Spelletjes zitten er nauwelijks op bij mij en beltonen downloaden/bestellen doe ik ook niet (en als ik het zou doen, NIET BIJ JAMBA! :P).

En ik heb pre-paid dus ik betaal alleen voor wat ik bel/sms (en dat is de laatste tijd erg weinig).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb sinds twee maanden een nieuwe en ben er erg blij mee. Hij doet het goed, en ik kan er goed mee overweg. Alleen de mms/gprs werkt nog niet lekker...

SonyEricsson T230 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb SIEMENS M55.

*japie* Wat is dat nou weer zo'n GSM?

*aadbaron* Drommels daar kan je mee bellen.

*japie* Ow zo.

*professor* Nu ga ik joris bellen.

*harry* En ik maak er een bom in.

*b2* He wat is dat?Is dat niet een GSM?Effe testen!

BOEM

Link naar bericht
Delen op andere sites

In volgorde van veel naar minder gebruik de telefoons die ik in bezit heb:

Siemens M55

Nokia 5100

Nokia 3510i

Swing 200 (maar daarvan heeft de accu last van luiheid na vele jaren)

Verder komt er binnenkort nog een SonyEricsson T230 i.c.m. Tele2Mobiel aan, ik zeg altijd verder ook maar: "hoe meer gratis abonnementen, hoe beter!" En als je dan voor een klein bedrag ook nog een leuk toestelletje erbij krijgt is het helemaal leuk

Link naar bericht
Delen op andere sites
In volgorde van veel naar minder gebruik de telefoons die ik in bezit heb:

Siemens M55

Nokia 5100

Nokia 3510i

Swing 200 (maar daarvan heeft de accu last van luiheid na vele jaren)

Verder komt er binnenkort nog een SonyEricsson T230 i.c.m. Tele2Mobiel aan, ik zeg altijd verder ook maar: "hoe meer gratis abonnementen, hoe beter!" En als je dan voor een klein bedrag ook nog een leuk toestelletje erbij krijgt is het helemaal leuk

Is ERG leuk toestelletje. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...