Ga naar inhoud

SNES en NES handboek gezocht


Aanbevolen berichten

Vroeger toen ik met m'n vader naar de bibliotheek ging, leende ik vaak de Nintendo 8-bit handboek en de Super Nintendo 16-bit handboek. Ik had toen nog geen snes maar vond het leuk om erin te kijken/lezen. Ik had de boeken zo vaak geleend dat ik ze haast uit mn hoofd kende. Ik weet nog dat de voorkant van de Nintendo handboek rood was en die van de snes groen. 

Toen de bibliotheek ging verhuizen heb ik de boeken nooit meer terug gezien. Ook jaren later ben ik ze af en toe gaan zoeken, maar zelfs de centrale stadsbibliotheek heeft alle boeken van consoles die niet meer relevant zijn weg gedaan. Heel erg jammer, want juist daarvoor ga je naar een bibliotheek. Ik zie er ook jammer genoeg niks meer over terug op het internet. Heeft iemand toevallig deze boeken thuis liggen? Wellicht heeft de bibliotheek ze ook destijds verkocht. misschien dat iemand nog andere handboeken van die tijd heeft liggen? Ik zou er vanwege nostalgische herinneringen zo graag weer in willen kijken

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar ik geen NES en/of SNES kenner ben vraag ik me af wat er in zo'n bibliotheek boek staat over deze consoles. Is het een handleiding of beschrijving van de consoles of worden er spellen in beschreven? Kun je hier wat meer over vertellen? En welkom natuurlijk, ik ben ook benieuwd naar je folder bijdrage. (mwah, had ik eerst Lego neergezet)!

 

aangepast door Keetie
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...