Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Voorronde 1


Welke game is beter?  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Super Street Fighter II
    • Tetris Battle Gaiden


Aanbevolen berichten

59ff99f68361f_Voorronde01.thumb.png.b83bf5553129e96d7d6f3d65b792fef0.png

 

Super Street Fighter II

Super Street Fighter II is een vechtspel waarin je het opneemt tegen een computer of een andere speler. Je kunt kiezen uit 12 karakters. De gevechten spelen zich af in diverse landen: onder andere US, Japan, Engeland en India. Je speelt dan bijvoorbeeld op een vliegtuigbasis, in het oerwoud, of in een paleis. Als je in alle landen gewonnen hebt dan heb je het spel uitgespeeld.

 

Tetris Battle Gaiden

Tetris Battle Gaiden is een puzzle game die alleen uitgebracht is in Japan. Je kan tegen de computer spelen of tegen een andere speler. De bedoeling is, net als met de originele Tetris, om een horizontale lijn van blokjes te maken. Als je zo’n lijn gemaakt hebt dan zal het speelveld van de tegenstander omhoog gaan. Dit gaat zo door tot een van de twee spelers geen ruimte meer heeft. Ook zitten er power-ups in de blokken die het spel beïnvloeden.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken Tetris Battle Gaiden niet, maar tóch gaat deze wat mij betreft door. Dat komt omdat Super Street Fighter II in deze contest echt een hele ongebalanceerde versie is waarin je met Guile, Zanghief en Dhalsim veel te makkelijk kunt winnen. Iets dat qua balans later ten tijde van Street Fighter 2 Turbo veel beter geregeld was. Dit is dan ook de versie die op de SNES Mini is beland. Tetris is inderdaad ook verre van origineel, maar een aantal uitvoeringen zijn wel aardig gelukt en de multiplayer versie ziet er leuk uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken beide spellen niet; Althans, ik heb ze nooit gespeeld.

 

En ik vind dit direct een lastige battle;

Aan de ene kant weet ik dat Street Fighter meerdere keren in de verkiezing zit, aan de andere kant omdat ik geen fan ben van Tetris op een console...

Ook ondanks dat dit een aparte tetris is, waar je tegen elkaar kunt strijden.

Ik vind wel dat ik de keuze moet maken en dan ga ik toch voor Street Fighter II.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...