Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Voorronde 7


Welke game is beter?  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Battletoads Double Dragon
    • Striker


Aanbevolen berichten

5a08cc2b10daa_Voorronde07.thumb.png.8b0c382a8d144e4cdccaacde0aa2512d.png

 

Battletoads Double Dragon

Het vechtspel Battletoads & Double Dragon is een kruising tussen Double Dragon en Battletoads. Je kunt een karakter kiezen uit één van de twee games. Hiermee moet je zeven stadia doorlopen en alle vijanden schoppen en slaan. Aan het eind van elk stadium bevindt zich een eindbaas die je moet verslaan. Het spel kan gespeeld worden met 1 of 2 spelers.

 

Striker

Striker is een voetbalspel. Je kunt diverse cups spelen en je kunt zaalvoetbal spelen. Ook zijn de team namen en spelers aan te passen. Het spel kan gespeeld worden met 2 spelers. Het is één van de eerste games met een 3D-gezichtspunt.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ten opzichte van Battletoads in Battlemaniacs spreekt deze game mij veel meer aan.

Het ziet er vrij aardig uit en heeft in ieder geval niet in elk level een hulpmiddel (zo'n karretje).

Daarnaast spreekt dit voetbalspel mij totaal niet aan, dus ga ik inderdaad ook voor Battletoads Double Dragon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Battletoads & Double Dragon staat algemeen bekend als een van de betere beat-em-ups voor de SNES. Leuk dat ze beide franchises hebben gecombineerd, waarbij elk karakter eigen eigenschappen heeft. Zo kan een pad met een stok iemand spietsen en dan wegslaan, terwijl Billy/Jimmy iemand met de stok de grond in beuken. :P  Ik heb dit spel veel gespeeld en behoort dan ook tot mijn SNES favorieten.

 

In bovenstaande filmpje op 18:00 zie je hoe je zo'n 'terrorbitch met zweep' kunt aanpakken, lekker op de grond slaan enzo. Vond ik altijd kostelijk als kind (en nee het was niet pedagogisch verantwoord). :D 

 

Wat ook niet onbelangrijk is, is de soundtrack. Vooral level 3 en 4 hebben een fantastische track als je het mij vraagt:

 

 

Striker is daarentegen een vrij pover voetbalspel, dus deze strijd lijkt me ook eenvoudig voor Battletoads & Double Dragon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...