Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Voorronde 10


Welke game is beter?  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Kirby's Dream Course
    • International Superstar Soccer DX


Aanbevolen berichten

5a08cf3258260_Voorronde10.thumb.png.46c47eb31b0fc0873bf3e03052096f90.png

 

Kirby's Dream Course

In dit spel speel je midgetgolf met Kirby. Het speelveld is te zien in isometrisch perspectief. Er is geen golfbal; In plaats daarvan schiet je met Kirby zelf.  Het is de bedoeling om met Kirby met de juiste kracht, hoek en spin de vijanden te raken. De laatste vijand verandert in een hole. Om de levels uit te spelen moet je gebruik maken van de andere gedaantes van Kirby, zoals bijvoorbeeld een tornado, een fonkelende bal of een UFO. Dit spel is ook speelbaar met twee spelers.

 

International Superstar Soccer DX

Zoals de titel al doet vermoeden is dit een voetbalspel. De speler kan kiezen uit 16 formaties en 8 strategieën. Je kunt de strijd aan gaan met 36 nationale teams. De spelers lijken op bekende spelers maar hun namen zijn fictief. Je kunt verschillende competities spelen: International Cup, World Series en Scenario Mode. Ook kun je zelf mini-cups en leagues aanpassen.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik verwacht weinig bijval hier, maar ik kies voor ISS Deluxe. De voorloper van Pro Evolution Soccer en het zat toen al behoorlijk goed in elkaar. Voor SNES begrippen mooie graphics en goede gameplay.

 

Kirby vind ik als karaktertje wel leuk, maar dit spel vind ik gewoon niets aan. Een soort minigolf maar dan onoverzichtelijker. Weg ermee! :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uur geleden, Hinse zei:

Ik verwacht weinig bijval hier, maar ik kies voor ISS Deluxe. De voorloper van Pro Evolution Soccer en het zat toen al behoorlijk goed in elkaar. Voor SNES begrippen mooie graphics en goede gameplay.

 

Kirby vind ik als karaktertje wel leuk, maar dit spel vind ik gewoon niets aan. Een soort minigolf maar dan onoverzichtelijker. Weg ermee! :P 

Nou verbaas je daar niet op; mij heb je alvast mee. Kirby oogt als een Golf-minigame, en hoewel ik nada noppes met voetbal heb ziet dit er beter en meer gelaagd uit dan deze Kirby-cashgrab.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ISS DX. Het is een voetbalspel dat voor die tijd duidelijk goed was uitgewerkt en dat je speelt omdat je voor een voetbalgame wilt gaan. Als ik een golfspel wil spelen doe ik er een golfspel in en als ik Kirby wil spelen doe ik er een Kirbyspel in. Kirby met een golfspel mixen vind ik dus niet zo'n goed idee.

 

Over het algemeen vallen de titels met Nintendokarakters die voetballen, tennissen, dansen, enz. tegen t.o.v. hun eigen advertenturegames met unieke gameplaystijlen. Dus helaas geen stem voor Kirby omdat het Kirby is ;)

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou Hinse, dat blijkt dus reuze mee te vallen ;).

En ik zal je vertellen dat er nog een stem bij komt voor International Superstar Soccer DX :P.

 

Ik ben doorgaans niet van het spelen van een voetbalgame op een console, maar ik moet zeggen dat dit spel er gewoon leuk uitgewerkt uit ziet.

Beter dan de draak van een spel dat er nu tegenover staat.

Het spel draagt de naam Kirby en je speelt dan wel met Kirby, maar de speelwijze is echt Kirby onwaardig, letterlijk niet om aan te zien.

En dan kan het 100 keer Kirby zijn, maar dan wil dat niet zeggen dat het ook "automatisch" een voorsprong heeft.

Nope, ook voor mij mag Kirby het veld ruimen en ik ben ook van mening dat dit Kirby spel niets te zoeken heeft in de poule fase ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minutes ago, Hinse said:

Je kunt stellen dat beide games een zware loting hebben gehad in de voorronde. :P Maar als ISS er uit vliegt heb ik mijn favoriete SNES voetbalspel Soccer Shootout nog in de competitie zitten, dan hoop ik maar op een mooie uitslag voor dat spel. ;) 

Die is na volgende week aan de beurt ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...