Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi,
 

Ik ben nieuw op het forum en heb een paar dagen terug mijn eerste arcade kast gekocht. Nu loop ik tegen een probleempje aan en ik vroeg me af of iemand hier me misschien verder kan helpen. 

 

Het is een xxxx in 1 babystar systeem. Hij werkte eerst prima maar hij begon op een gegeven moment disk boot failure's te krijgen. Eerst gebeurde het af en toe maar nu krijg ik de melding elke keer wanneer ik hem opstart. (arcade_1.jpg)

Ik had gelezen dat het probleem mogelijk verholpen kan worden door het veranderen van de boot sequence, ik heb hier tot nu toe nog weinig succes mee gehad. (arcade_BIOS.jpg)


Ben benieuwd of jullie weten wat er mis gaat. Wellicht moet er even een expert naar kijken. Thanks!

arcade_1.jpg

arcade_BIOS.jpg

arcade_inside.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie! Hmm apart hiervoor werkte hij wel naar behoren. Wellicht dat de harde schijf niet goed verbonden is of dat er met de schijf zelf wat mis is. Kent iemand hier misschien de aangewezen persoon om hier voor vergoeding naar te kijken?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm vervelend dat je zon pech hebt met je eerste arcade. Laat het je overigens niet ontmoedigen, ik heb sinds enkele dagen ook mijn eerste arcade (met Pandora’s Box 4S+) en het is de ultieme game ervaring. Brengt ook veel sfeer als je niet aan het gamen bent maar de kast wel aanstaat. 

 

Ik zou 1 van de volgende dingen doen:

 

1. De arcade terugsturen en een arcade met een SSD kopen.

2. Een image van de babystar harddisk verkrijgen en deze clonen naar een SSD schijf. Vervolgens de HDD vervangen door een SSD.

 

Bovenstaande om de reden dat SSD schijven geen roterende delen hebben waardoor ze vrijwel niet stukgaan. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...