Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Voorronde 17


Welke game is beter?  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Ultimate Mortal Kombat 3
    • TMNT - Tournament Fighters


Aanbevolen berichten

5a1226849d7c0_Voorronde17.thumb.png.068a05637c9f5e2140847c61559e6d33.png

 

Ultimate Mortal Kombat 3

Ultimate Mortal Kombat 3 is een update van de normale Mortal Kombat 3 met een gewijzigd gameplay-systeem, een aantal extra karakters en een aantal andere toevoegingen. Diverse personages die afwezig waren in Mortal Kombat 3 zijn weer terug gekomen. Ook is er een nieuwe 2-tegen-2 modus en een nieuwe acht-speler toernooi modus toegevoegd. Om meer balans in het spel te krijgen hebben een aantal spelers nieuwe vechtmoves gekregen en sommige moves zijn gewijzigd. Er zijn ook nieuwe achtergronden in sommige levels.

 

TMNT - Tournament Fighters

TMNT Tournament Fighters is een vechtspel. Er is een toernooi georganiseerd en diverse vechters hebben zich ingeschreven. Shredder is daar één van en de Turtles besluiten ook om mee te doen om hem te stoppen en te laten zien hoe goed ze kunnen vechten. Je kunt vechten met 4 knoppen; Zachte slag, harde slag, zachte schop, harde schop.  Er is ook een speciale aanval: Als je tegen de vijanden vecht zal langzaam een groene balk zich vullen. Als deze helemaal gevuld is en de twee knoppen van de sterke aanval worden tegelijk ingedrukt dan zal er een speciale vechtaanval uitgevoerd worden. Er is ook een story mode, waarbij April O’Neil en Splinter gered moeten worden.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tournament Fighters vind ik niet zo'n geslaagd vechtspel. Wel beter dan Double Dragon V. Ultimate Mortal Kombat 3 kende ik eigenlijk nog niet, blijkbaar is het een uitgebreide versie van MK3 met meer karakters (Scorpion en Johnny Cage zijn terug!), dus in feite hoe MK3 had moeten zijn. Daarom mag die van mij door naar de volgende ronde!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ultimate Mortal Kombat 3.

 

Ik ben een liefhebber van (met name de klassieke) turtles franchise, maar deze titel was inhoudelijk niet meer dan een vechtspel... en dat helaas vrij houterig en met een beperkte set karakters.

 

Ook wel vreemd dat Karai pas ná Shredder je tegenstander is. Ik heb sowieso toch liever de beter uitgewerkte adventure games van de (klassieke) turtles met ook Bebop, Rocksteady, Krang en Baxter Stockman erin.

 

Het is dus pech dat deze titel tegen een ander vechtspel uitkomt dat gewoon beter is uitgewerkt (vrij eenvoudig te vergelijken door plussen en minnen tegen elkaar weg te strepen). Anders hadden de turtles misschien nog een kansje gehad ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja...

TMNT - Tournament Fighters is inderdaad niet meer dan een vechtspel... Maar dat geldt ook voor Ultimate Mortal Kombat 3.

En als ik dan naar het filmpje kijk van Ultimate Mortal Kombat 3 dan doet het voor mij grafisch niet onder vergeleken met TMNT - Tournament Fighters.

Ik ben ook niet echt van de Mortal Kombat reeks, wel van de Turtles.

TMNT - Tournament Fighters heb ik ook via een emulator op mijn PC best vaak gespeeld en het is nog vrij pittig om het uit te spelen, maar wel vermakelijk.

En ik zou het spel ook eerder opzetten dan Ultimate Mortal Kombat 3.

Tel daar bij op dan het feitelijk niet meer dan een uitbreiding van het officiële Mortal Kombat 3 is (die ook al door is naar de poule fase).

Dus ik ga (vanwege a) de afwisseling, b) het feit dat ik het spel eerder zou pakken en c) vanwege dat ik sowieso meer met Turtles heb voor TMNT - Tournament Fighters.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...