Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Voorronde 25


Welke game is beter?  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Uniracers (Unirally)
    • Road Runner's Death Valley Rally


Aanbevolen berichten

5a24729fa0971_Voorronde25.thumb.png.27f015dde7321cef0ef291886e7e2194.png

 

Uniracers (Unirally)

Uniracers (Unirally) is een racespel waarbij je racet met een éénwieler over een 2-D parcours. Het parcours zit vol met hobbels en loopings. De bedoeling is dan ook om stunts uit te voeren. Als een stunt goed wordt uitgevoerd dan krijgt de speler tijdelijk een snelheidsboost. De snelheidsboost kan steeds verder opgevoerd worden door stunts meerdere malen achter elkaar uit te voeren en elke keer weer goed op het wiel terecht te komen. Aan de kleur kun je zien of er een lang of een kort stuk aan komt. Er zijn negen tours met vijf banen en je kunt zowel tegen de computer als tegen een medespeler spelen.

 

Road Runner's Death Valley Rally

Road Runner's Death Valley Rally is een platformspel waarbij je moet voorkomen dat Road Runner wordt opgegeten door Wile E. Coyote. Het spel heeft vijf verschillende omgevingen, bestaande uit drie levels en een eindbaas gevecht. Coyote heeft in elk level een andere manier om Road Runner te pakken te krijgen, zoals bijvoorbeeld een Batman outfit of explosieven. Elk level heeft ook een filmpje waarbij Coyote's uitvinding neerstort, terwijl de speler over de eindstreep komt. Na drie levels speelt Road Runner tegen één van Coyote’s superwapens. De speler kan Road Runner laten rennen en springen. Vogelzaad geeft hem de mogelijkheid tijdelijk harder te rennen.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb zelf laatst Road Runner gespeeld, is wel een geinige titel maar de besturing is echt niet fijn. Leuk is dat Coyote steeds terugkeert en op een ouderwetse tekenfilmmanier constant crasht. Maar de besturing maakt het tot een ondergemiddelde titel m.i.

 

Uniracers heb ik nooit gespeeld, maar het ziet er uit als een racegame met een lekker snelheidsgevoel en originele setting. Plus multiplayer mogelijk. Daarom ga ik toch hiervoor. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken beide games niet maar ik kies overduidelijk voor Road Runner. Wile E Coyote en de hele opzet van deze tekenfilm zijn sowieso mijn favoriete Loony Tunes en het sfeertje krijg je goed mee als ik de video bekijk. Grafisch oogt het als een verzorgde platformer. Ik kan helaas niet goed beoordelen hoe het qua gameplay en vooral besturing zit (afgaande op Hinse's oordeel had dit beter gekund), maar het zal vooral een titel zijn die het van de herkenning moet hebben en verder niet 'bijzonder' is.

 

Mijn indruk van Uniracers is echter vooral veeeeeel gestress en veeeeeel flikkerende beelden. Als je last van epilepsie hebt mag je wel medische hulpdiensten paraat houden. Hoe origineel ook, ik kan hier niet heel goed tegen. Wat wel weer leuk is als je bedenkt dat uitgerekend deze titels tegenover elkaar staan: eigenlijk had Road Runner beter over die banen moeten rennen in volle snelheid en geen maf driewielertje. MIEP MIEP!! :+

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ken beide spellen ook niet, dus heb het moeten doen met de filmpjes.

 

Uniracers heeft op zich best een goede soundtrack en Road Runner heeft best een eentonig en constant herhaaldelijk melodietje, maar het ademt wel alles van de tekenfilmserie.

Als ik dan moet afwegen welk van de 2 games ik het beste vind dan moet ik zeggen dat ik het geen van beiden echt hoogvliegers vind.

Als ik het puur bekijk op inhoud dan denk ik dat ik Uniracers qua gameplay zeer gauw zat ben en het heeft ook een zeer hoog stress gehalte, zoals het op mij overkomt.

Ik denk dat ik dan veel meer kan genieten en veel langer en met veel meer plezier Road Runner zou spelen, dus daar gaat mijn stem heen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...