Ga naar inhoud

Retro Computers op Rondje Nostalgie Garmerwolde? [27 mei 2018]


Aanbevolen berichten

Dag Retro community,

 

Om de twee jaar houden wij in Garmerwolde (onder de rook van Groningen) een "Rondje Nostalgie" evenement. We houden het nu voor de 5e maal. De nadruk ligt tot nu toe meestal op old timers (auto's), tractoren, fietsen, boten. Er komen een paar duizend bezoekers, en die lopen een rondje van zo'n anderhalve km. De tocht komt ook langs het dorpshuis, en het leek me een leuk idee als we daar een opstelling kunnen maken van oude computers (game computers?) In het dorpshuis zelf komen echt geen 1000 man, maar er zullen zeker vele mensen langs komen om de spullen te bewonderen.

- edit: het is op zondag 27 mei 2018

 

Het evenement is gratis toegankelijk en we kunnen daarom helaas ook geen vergoeding betalen, behalve lunch en koffie.

 

Ik heb eigenlijk geen idee of hier animo voor is, maar daarom post ik hier maar even een bericht om te polsen of dat zo is. Zijn er bijvoorbeeld noorderlingen actief in deze community die dit leuk vinden?

 

Vriendelijke groeten,

 

Huub Bouma

aangepast door Barbapapa
datum toegevoegd
Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op Retroforum!

 

We hebben eerder dit jaar meegedaan aan een retro gamedag in Schagen (Noord-Holland, niet ver van Alkmaar). Dit was ook een gratis toegankelijk en door vrijwilligers georganiseerde dag, wel wat kleinschaliger dan wat jij noemt.

Alleen dat was voor mijzelf lekker in de buurt, Garmerwolde is meteen 160km verderop.

Wanneer is het precies? Misschien als het net samenvalt dat het nog haalbaar is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 09/12/2017 at 12:07, Hinse zei:

Leuk initiatief! :) Alleen de combinatie van afstand (200 km) en mijn persoonlijke interesse die niet bij auto's / ambachten / draaiorgels ligt, maakt de kans groot dat ik deze over sla. ;) 

Snap ik. Ik dacht gewoon eens even een ideetje de wereld in smijten en kijken of er wat animo voor is. Ik probeer om me heen ook nog wat te vragen maar we verzinnen ook allerlei andere nostalgische dingen, dus geen man overboord. Probeer ik het over een paar jaar gewoon opnieuw :-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb uiteraard het Mobiel museum als onderdeel van het HomeComputerMuseum. Echter, voor mij is Groningen echt een te grote afstand om 'even' voor niks te doen. Mijn bus rijdt namelijk niet op 'voor niks'.

 

Echter, neem even contact met mij op. Ik kan je wel in contact brengen met mensen uit die regio die dit wel kunnen doen. Gooi maar een mail naar collectie apendinges homecomputermuseum.nl dan komt het goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...