Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
RM

Wie Is De Mol? 2018 Pool

Recommended Posts

Dit wordt wel een interessante aflevering voor de pool;

Wat er ook gebeurt vanavond, het is in ieder geval zeker dat er één of meerdere spelers punten gaan verliezen ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De gedachten liggen ook wel mijlenver uiteen... niemand verdenkt zo ongeveer eenzelfde Mol (hoewel er tot nu toe ook 3 standvastig blijven, ervanuitgaande dat Samba-Boy blijft inzetten op Simone :P),

En waar de ene denkt dat iemand de Mol is, denkt de ander dat die betreffende deelnemer juist de afvaller wordt. _O-

Het kan nog steeds alle kanten nog op!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wauw! Mijn complimenten aan @RM voor het zo snel aanpassen van de OP met mijn invullingen _O_

Qua jokers ga ik vanavond ook weer kamikaze (Yeah go @MarsM met je kamikaze op Stine!), dus als Simone er uitvliegt, denk dan even aan mij. :')

aangepast door samba-boy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
39 minuten geleden, samba-boy zei:

Wauw! Mijn complimenten aan @RM voor het zo snel aanpassen van de OP met mijn invullingen _O_

Qua jokers ga ik vanavond ook weer kamikaze (Yeah go @MarsM met je kamikaze op Stine!), dus als Simone er uitvliegt, denk dan even aan mij. :')

Soms moet je risico's nemen -0-.

Aan de andere kant... mocht het een fout e keuze zijn kan je het ook maar beter nu weten, dan kan je nog tijdig aan plan B werken... :+

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Shit, zet ik 2x op deze afvaller in... valt ze de 3e keer af |:(. Wat nu djkoelkast? :P

Wel typisch gedrag weer bij die bakjesopdracht. Iedereen zat te krabben, aan oren te plukken en aan lippen te trekken. De enige 2 die eerlijk waren over dat er vrijstellingen in lagen waren weer Olcay en Stine. De rest had het over lege bakjes. Juist verdacht dus, want eigenlijk is toch alleen de Mol erbij gebaat om er eerlijk over te zijn, aangezien hij liever vrijstellingen weggeeft ipv geld. De dames pakken vervolgens zelf ook nog wat mingeld erbij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Spoiler

Niet heel verrast door de afvaller, al had ik iemand anders voorspeld. Vind Olcay nog steeds wel vermakelijk, maar ook moeilijk te peilen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 minutes ago, TMP said:
  Hide contents

Niet heel verrast door de afvaller, al had ik iemand anders voorspeld. Vind Olcay nog steeds wel vermakelijk, maar ook moeilijk te peilen.

MarsM en ik hebben heel sterk het vermoeden dat de makers een fout hebben gemaakt met het uitzenden van de eerste beelden van dit seizoen (dit filmpje staat ook in het topic);

Ze lieten namelijk al beelden zien in een park, waarin Art aan enkele kandidaten vroeg of zij nu al wilden weten wie de mol is enz.

Dit parkje zat niet in aflevering 1, niet in aflevering 2 en als je "de volgende keer" (dus aflevering 3) beelden bekijkt, dan zag je dat parkje ook niet (ze zaten duidelijk in de bergen).

Als je dan kijkt naar de kandidaten die in beeld kwamen dan waren dat Emilio, Loes, Ruben, Jan en Stine.

Nou, Ron en Jean-Marc waren al afgevallen en je kon al uit de beelden opmaken dat er in aflevering 3 iemand af zou vallen, dus dat moest dan wel Bella, Simone of Olcay zijn.

Bij de volgende keer (aflevering 4) beelden zie je dat parkje wel, dus in aflevering 4 is alles weer mogelijk ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen