Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Retroforum Privileges


Aanbevolen berichten

5a2dadfc3d2b7_RetroforumPrivilege.thumb.png.9c0979e24f289bfd58d577db1ddfdbdc.png

 

Welke 2 games mogen er alsnog naar de poulefase?

5a2dae7110767_01.Uitgeschakeld(Voorronde).thumb.png.521957171b417a96bd99550c68030ce1.png

 

Iedereen mag zijn/haar spellen nomineren;

  1. Geef je game door die absoluut naar de poule fase moet (je absolute nummer 1 game uit deze 30 games)
  2. Geef je game door die ook door zou moeten naar de poule fase (je nummer 2 game die ook door zou moeten)
  3. Geef je game door die anders ook door zou moeten, mochten je eerste en tweede keus niet door gaan (je nummer 3 / reserve keus)

 

Let op: Je eerste, tweede en derde keus worden ook als zodanig in onderstaande schema genoteerd; Hoe meer eerste keuzes een game heeft, hoe meer kans dat de game door gaat.

 

Hieronder de links naar alle filmpjes van de 30 games die de afgelopen 5 weken hebben verloren:

Aladdin
Animaniacs
Battletoads In Battlemaniacs
Cannon Fodder
Clocktower
Doom
Double Dragon V - The Shadow Falls
E.V.O. Search For Eden
Final Fight
International Superstar Soccer DX
Lost Vikings 2
Mario Is Missing!
Mega Man X2
Mr. Nutz
Shadowrun
Sim City
Soccer Shootout
Star Fox 2
Street Fighter Alpha 2
Striker
Stunt Race FX
Super Noah's Ark 3D
Super Street Fighter II
Super Tetris 3
Super Turrican
Tetris & Dr. Mario
Tetris Attack
Theme Park
TMNT - Tournament Fighters
Uniracers (Unirally)

 

De stand wordt in onderstaande schema (en zoveel als mogelijk up to date) bijgehouden

 

5a48b547162ac_00d.RetroforumPrivilege.thumb.png.8e7ed0bf66c8583d8dca3bec46e95a68.png

 

Stem op jouw top 3 en zorg ervoor dat jouw favoriete spel alsnog kans maakt om door te gaan!

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Lastig om een top 3 samen te stellen, er zitten in feite veel titels tussen die terecht niet door zijn. :P

 

Waar ik nu op kom:

 

1) Soccer Shootout

2) Cannon Fodder

3) Aladdin

 

Die laatste keuze is strategisch, ik zou eerder voor Final Fight kiezen maar ik verwacht niet dat anderen daar nog op gaan stemmen en dan is die stem dus verloren ;) Dan liever Aladdin ondanks de matige uitvoering :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 hours ago, Hinse said:

Die laatste keuze is strategisch, ik zou eerder voor Final Fight kiezen maar ik verwacht niet dat anderen daar nog op gaan stemmen en dan is die stem dus verloren ;) Dan liever Aladdin ondanks de matige uitvoering :P 

Geen Super Turrican? :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat wordt voor mij dan:

 

1 - Soccer Shootout. Roept voor mij een nostalgisch gevoel op en is eerder imo onterecht afgevallen, vanwege de jury en vooral beoordeling op genre / fout geluid. 

 

2 - Cannon Fodder. Nooit gespeeld maar oogt echt als een hele goede titel, wat door vrijwel alle stemmers werd opgemerkt. Viel helaas af door een sterkere tegenstander, dus verdient zeker een kans.

 

3 - Mega Man X2. Omdat ik een liefhebber ben van Mega Man en deze niet mag ontbreken als 1 en 3 ook door zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

We hebben vanavond besloten om de volgende puntentelling voor deze Retroforum Privileges aan te houden;

  • De eerste keus krijgt 3 punten
  • De tweede keus krijgt 2 punten
  • De derde (reserve) keus krijgt 1 punt

Op deze manier is het stemmen op de games het eerlijkst en heeft de volgorde waarin je je games nomineert ook echt betekenis

Het overzicht in de OP is momenteel up to date.

 

Uiteraard kan het zijn, omdat dit pas vanavond vastgelegd is, dat de users die al gestemd hebben anders zouden hebben gestemd als ze bovenstaande wisten.

Vandaar dat deze users nog hun volgorde eenmalig mogen veranderen als ze dat zouden willen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
31 minuten geleden, djkoelkast zei:

Nou ja, er is al 3x op gestemd, ik heb eigenlijk nog niet gelezen hoe veel er door gaan :P

Maar Super Turrican moet gewoon door.

Eerste letters in dit topic en vetgedrukt: 2 stuks :P

 

Soccer Shootout staat nu al hoger dan Cannon Fodder en Hinse wijzigt mogelijk nog iets én met RM's stem nog te gaan loop je grote kans dat Mega Man X2 ook nog wat meer puntjes krijgt -0-

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij wordt het dan uiteindelijk toch:

 

1) Soccer Shootout

2) International Superstar Soccer DX

3) Aladdin

 

Je moet er toch niet aan denken dat je derde keuze alsnog 1 puntje extra haalt en daarmee in de lijst komt, terwijl je nummer 1 dan een punt tekort komt. Dat nooit {|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oke...Mijn stemmen :P

als ik naar de 30 spellen kijk dan houd ik er uiteindelijk 5 over die wat mij betreft de poule fase zouden mogen halen.

En ik kies (ook min of meer strategisch) voor:

 

1. Mega Man X2 - Dit is een goed spel met gave muziek en ik ben sowieso Mega Man fan :P

2. Cannon Fodder - Nooit gespeeld, maar ziet er wel leuk uit en daarom mag dit spel het van mij proberen

3. Soccer Shootout - Grafisch in orde en ik vind het spel leuker dan zijn tegenstander in de voorronde (Act Raiser), dus ook dit spel mag het wat mij betreft proberen.

 

Dan laten we uiteindelijk Aladdin en Animaniacs maar voor wat het is; Dat zijn als ik er op stem min of meer weggegooide stemmen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

1. Aladdin - Gewoon een hele goede platformer

2. Star Fox 2 - Prima sequel voor zij die meer Star Fox willen, ook originele nieuwe mechanics

3. Stunt Racer FX - Vrij origineel racespel en leuk om af en toe te pakken, net als bijvoorbeeld F-Zero

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...