Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 01-02


Poule 01-02  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • X-Men: Mutant Apocalypse
    • Swat Kats


Aanbevolen berichten

5a5296b9d0bf0_Poule01-02.thumb.png.609d9ef4555e53e5091b93404a59fb45.png

 

X-Men - Mutant Apocalypse

In dit vechtspel kun je vijf X-Men besturen met elk hun eigen doel, bewegingen en mogelijkheden. Beast heeft bovenmenselijke fysieke kracht en wendbaarheid en ziet er aapachtig uit. Cyclops schiet stralen uit zijn ogen. Gambit kan objecten bewegen, kaarten gooien en met een staf vechten. Psylocke heeft telepathische krachten die ze kan gebruiken om een paranormaal mes te maken. Wolverine is heel sterk en heeft klauwen en botten van adamantium. De levels kunnen in willekeurige volgorde worden gespeeld. Er moeten eindbazen verslagen worden en aan het einde van het spel moet elk karakter een verschillend level afronden.

 

Swat Kats

Swat Kats is een actie platformspel gebaseerd op de gelijknamige tekenfilmserie. Je kunt spelen als één van de twee hoofdkarakters van de serie: Chance “T-Bone” Furlong of Jake “Razor” Clawson. Nadat ze ontslagen zijn bij de politie besluiten ze zelf het recht in handen te nemen. Er zijn diverse levels met elk hun eigen uiterlijk. Elke wereld heeft een eindbaas uit de televisieserie. Ook heeft het spel twee eigenschappen die je normaal niet in een platformspel ziet; Experience points en levels. Hiermee krijg je meer levens en je wapen levert meer schade op.

 

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

In deze battle ga ik voor Swat Kats. In de voorronde delfde deze het onderspit (ben even kwijt welke battle dat was) voor mij maar X-men is een trage beat-em-up die me ook qua setting (heb niets met X-men) niet aanspreekt. Zoals djkoelkast zou zeggen: te grote karakters :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook een makkelijke voor mij: Swat Kats.

 

De serie vind ik prachtig en het is qua sfeer goed overgezet in deze SNES game. Meer dan eens uitgespeeld, lekker uitdagend en vooral herkenbaar met alle personages die je tegenkomt. Enige echte minpunt zijn, zoals Hinse eerder al eens opmerkte, de draaierige en blurry vlieg-levels... had voor mij ook niet gehoeven of op z'n minst beter afgewerkt.

 

X-Men heeft eerder m'n stem gehad, maar dat was omdat het tegenover een mindere titel stond. Ik ben een beetje bekend met X-Men maar niet bijzonder 'adept' dus weinig nostalgie en inderdaad de karakters zijn vrij grof op het scherm. Gewoon minder dan Swat Kats dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, ik ga wellicht hier in herhaling vallen op hetgeen Hinse en MarsM al hebben aangegeven.

Ook ik vind Swat Kats in deze battle de betere game en ook ik heb minder met X-men en meer nostalgische gevoelens met Swat Kats.

De muziek spreekt mij bij Swat Kats daarnaast veel meer aan en ten opzichte van Swat Kats vind ik de X-men ook meer houteriger over komen qua moves.

 

Dus ook mijn stem gaat naar Swat Kats ;)

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...