Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 03-02


Poule 03-02  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Mortal Kombat 3
    • Super Tennis


Aanbevolen berichten

5a529a86660ff_Poule03-02.thumb.png.49a23c4c7e72794eeaa9fc33f254a90e.png

 

Mortal Kombat 3

Mortal Kombat 3 is het derde deel in een serie vechtspellen. In dit deel moet je de handlangers van Shao Kahn verslaan, die zijn bruid Sindel tot leven heeft gewekt en begonnen is met een invasie van de “Earthrealm”. Er zijn een behoorlijk aantal karakters te kiezen waar je mee kunt spelen. Ieder karakter heeft zijn eigen speciale vechtmoves. In deze versie zijn er zogenaamde chain combo's, een verzameling van moves die niet onderbroken kunnen worden. Sommige eindigen in een uppercut die de tegenstander in de lucht werpt, zodat er nog meer schade aangebracht kan worden.

 

Super Tennis

Super Tennis is een tennisspel met drie modes. In singles mode kun je tegen de computer of tegen een tegenspeler spelen. In dubbel mode kun je samen met een andere speler tegen computerspelers of samen met computerspelers tegen elkaar spelen. In Circuit mode speel je diverse toernooien die bestonden in de tijd dat het spel werd uitgebracht. De drie verschillende ondergronden hebben invloed op hoe de bal stuitert. De spelers zijn kleine schattige varianten van de toen beroemde wereldspelers. Hun achternamen zijn uit het spel gelaten. Elke speler heeft zijn eigen talenten. Knoppen aan de rechterkant beïnvloeden je slag en de richting van de bal kun je beïnvloeden met de D-pad.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mortal Kombat 3 was een slechte titel vergeleken met 2, met name omdat het minder lekker speelde en een aantal cruciale karakters ontbraken. Pas bij de Ultimate-versie was dit gefixed. Super Tennis is daarentegen een erg leuke tennisgame met zeer goede gameplay. Zelfs als je niet echt tennisfan bent zul je samen met Virtua Tennis dit toch nog een redelijke titel vinden schat ik voor de meesten in. Multiplayer fun is natuurlijk ook gegarandeerd (helaas geen multitap-ondersteuning), dat maakt Super Tennis voor mij 1 van mijn favoriete SNES-spellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een stem voor Super Tennis. Net als Soccer Shootout een leuk spel voor een middagje tennis met vrienden. Vertrouwde 'houterigheid' zoals het hoort bij sportgames uit die tijd, leuke spelopties waaronder tournaments, goede geluidseffecten, inclusief mooie openingstheme. En ik blijf stukgaan op dat 'helft-wissel-filmpje' als ik de video bekijk _O-.

 

Mortal Kombat 3 is zoals Hinse al aangeeft een vrij standaard beat 'm up, weinig origineel en ook niet optimaal uitgewerkt / af waardoor later nog een ultimate edition uitkwam. Vermakelijk, maar ik ben er sneller op uitgekeken dan een middagje digitaal tennissen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmmm... Een potje beuken of een potje Tennis.

 

Zoals al aangegeven ben ik geen fan van Mortal Kombat en daarnaast zit deze game er feitelijk 2x keer in, alszijnde basis en upgrade.

Als ik dan verder kijk naar Mortal Kombat 3 dan vallen de graphics ook best tegen en dan irriteer ik mij ook lichtelijk aan de muziek, de kreten en het gegil wat je constant hoort.

 

Tennis daarentegen ziet er goed uit en geeft mij meer ontspanning.

Ik zie dat mezelf ook eerder en langer spelen dan Mortal Kombat, dus van mij mag Super Tennis door :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier ook twee spellen waar ik niet meteen voor zou gaan. Maar Mortal Kombat spreekt me het minst aan, dan ga ik liever voor een potje tennis. Dat spreekt me van al die sportspellen eigenlijk wel wat meer aan. Op de NES speelde ik het al regelmatig.

 

Super Tennis

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...