Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 04-02


Poule 04-02  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Pilotwings
    • Soccer Shootout


Aanbevolen berichten

5a529c2be04b6_Poule04-02.thumb.png.80fe7b9568535554a0c15c1881e9cb12.png

 

Pilotwings

Pilotwings is een amateur vliegtuigsimulator spel, waarbij de speler probeert een vliegbrevet te behalen door diverse lessen te volgen. De lessen bestaan uit: Vliegen in een licht vliegtuig, hanggliding, skydiving en het gebruik van een gordel met raketten. Met deze lessen kun je punten behalen. Als je genoeg punten in een gebied verzameld hebt dan zal je slagen. Onderdelen uit een gebied kan je opnieuw proberen om zo tot een hogere score te komen. Er zijn ook bonus levels om extra punten te verdienen. Bij het lichte vliegtuig moet je een bepaalde route afleggen en landen. Bij het skydiven moet de speler door ringen vallen en landen. Ook met de raketgordel moet de speler een route afleggen door ringen en andere objecten. Bij het onderdeel hanggliding moet de speler gebruik maken van de luchtstromen om zo hoog mogelijk te komen en om vervolgens weer te landen in een grijs vierkant.

 

Soccer Shootout

Soccer Shoutout is een voetbalspel dat uit is gekomen in Japan. Je ziet het veld van de zijkant. Je kunt je spelers in diverse formaties of op willekeurige locaties plaatsen. Je kunt met zijn vieren spelen. Er zijn diverse toernooien die je kunt spelen. Ook kun je penalties spelen, zaalvoetbal spelen of trainen. Er is ook een overzicht van het hele veld bovenaan het scherm. Er zijn diverse realistische bewegingen. Je kunt zelf je strategie kiezen: Neutraal, aanvallend of verdedigend. Bij eigen doelpunten krijg je een ander filmpje dan bij normale doelpunten.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een stem voor Soccer shootout!

 

Deze titel heb ik zelf doorgestemd vanuit de reserveronde en roept voor mij qua gameplay en look and feel de meest nostalgische gevoelens op. Kan je echt een middag met wat vrienden goed lol mee hebben.

 

Pilotwings heb ik eerder ook op gestemd voor de originaliteit, maar qua graphics en game in het algemeen vind ik het wat "méh...". Vooral op gestemd omdat de tegenstander nog minder goed was.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat MarsM zegt. :P

 

Pilotwings is vooral qua concept leuk, maar ik vind het niet echt lekker speelbaar. Pilotwings64 voor de N64 is een stuk beter uitgewerkt dan deze versie. Capcom's Soccer Shootout behoeft geen introductie meer na mijn kruistocht in de voorrondes. :+ 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pilotwings stond tegenover Street Fighter Alpha 2, dus met die reden gestemd op Pilotwings.

Maar zoals gezegd vallen de graphics best tegen.

 

Dus ook ik ga hier voor het in mijn ogen leukere en betere spel van de 2 en dat is Soccer Shootout.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...