Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 06-02


Poule 06-02  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Mega Man X3
    • The Legend Of The Mystical Ninja


Aanbevolen berichten

5a5bd2199ddcb_Poule06-02.thumb.png.b7a93119cc68798fecbc098ee909642b.png

 

Mega Man X3

Mega Man X3 is het derde spel in een reeks van platformspellen die hun oorsprong vinden in de NES. De speler kan rennen, springen, klimmen en schieten. Als je de vuurknop langer vast houdt dan zal je wapen opladen en een grotere vuurbal afschieten. Elk level heeft aan het einde een eindbaas. Deze eindbaas heeft een zwak voor een bepaald wapen. Je kunt zelf de volgorde van de levels kiezen om hier gebruik van te maken. Elk level heeft diverse obstakels, vallen en vijandelijke robots. Ook zijn er diverse power-ups te vinden die je een beter pantser en nieuwe wapens geven.

 

 

Legend Of The Mystical Ninja

The Legend Of The Mystical Ninja is een plaftormspel met RPG elementen. Je standaard aanval heeft drie niveaus en het bereik kan verbeterd worden met grijze katten die worden achtergelaten als je een vijand verslaat. Ook zijn er drie Judo talenten te leren. Je kunt een dier krijgen waar je op kunt rijden en waarmee je vijanden kunt rammen, je kunt een aanval leren die alle vijanden op het scherm raakt, je kunt leren een stukje te vliegen en er is een gevechtsaanval die zich snel herhaald. De meeste levels bestaan uit twee delen. In het eerste deel loop je door een dorp en kun je praten, spullen kopen, speciale aanvallen leren en mini games spelen. Voorbeelden hiervan zijn een Gradius kloon, air hockey en gokspellen.

 

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om realitisch te blijven, Mystical Ninja gaat het kneiterhard afleggen tegen Mega Man X3, dus deze eerste stem gaat naar Mystical Ninja. Ook grotendeels omdat ik de moeilijkheidsgraad van X3 een beetje aan de te hoge kant vond, en er een klein beetje herhaling in de reeks begon op te treden naar mijn smaak. Maar that is just me.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook een eenvoudige; Mega Man X3. Mijn favoriete deel uit de reeks die ik vroeger heel vaak heb gespeeld. Sigma is niet verrassend terug, maar dat wordt pas bekend ná dat Dr. Doppler is verslagen. Ook Vile is er weer bij dit keer vergezeld door Bit en Byte die ik geweldig vind. Verder kan je al dashend door de levels ook weer verscheidene collectibles verzamelen. De Mega Man's zijn leuke platformers die je keer op keer opnieuw blijft uitspelen. Overigens in tegenstelling tot wat @samba-boy aangeeft vond ik X3 qua moeilijkheidsgraad juist veel beter dan X.... die is op veel punten te irritant moeilijk :P (knap als je Sting Charmeleon bijv. zonder energy tank haalt... moet je echt héél veel oefenen).

 

Mystical Ninja was ik in de voorronde al niet enthousiast over en tegen Mega Man blijft dat zeker het geval.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja.. Vrij duidelijk.

Mega Man X3 zit veel beter in elkaar qua concept en los van of ik wel of geen Mega Man fan ben zou ik dit spel ook veel eerder spelen dan Legend Of The Mystical Ninja.

Legend Of The Mystical Ninja is meer een geinig spelletje voor tussendoor voor mij, terwijl ik Mega Man X3 keer op keer zou proberen uit te spelen (want het is mij nog nooit gelukt :P).

En niet alleen qua gameplay, maar ook qua graphics legt voor mij Legend Of The Mystical Ninja het duidelijk af tegen Mega Man, dus mij stem gaat naar Mega Man X3.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mega Man X3 is nog zo'n Mega Man game dus ik krijg er niet heel veel zin in om te spelen. Heb even Mystical Ninja gestart en ik vond het heel vermakelijk! Dus ik kies lekker (in mijn eentje?) voor meneer de Ninja.

 

EDIT:

Oh ik ben niet alleen! @samba-boy die ook voor Chrono Trigger koos!

aangepast door Bananensap
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...