Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 12-02


Poule 12-02  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • The Magical Quest, Starring Mickey Mouse
    • Final Fantasy VI (Final Fantasy III)


Aanbevolen berichten

5a650ecbd24b5_Poule12-02.thumb.png.4d10191d0b420bb77a094084fa7536cb.png

 

The Magical Quest, Starring Mickey Mouse

In dit platformspel is het de taak van de speler om Pluto terug te vinden. Er zijn vier sets kleren die Mickey aan kan doen. Mickey begint in traditionele kleding waarmee hij dingen kan pakken en gooien. Met de goochelaarskleren kan hij magie schieten, onder water ademen en vliegende tapijten besturen. Met het brandweerpak kan hij water spuiten tegen zijn vijanden, branden blussen, blokken wegduwen en ijspegels maken. In zijn bergbeklimmerspak kan hij bergen beklimmen en met zijn grappling haak vijanden verslaan en objecten pakken.

 

Final Fantasy VI (Final Fantasy III)

Final Fantasy VI (in de US Final Fantasy III) is een turn-based RPG. Het verhaal speelt zich af in een fantasiewereld met technologie uit de tweede industriële revolutie (tweede helft 19e eeuw tot de eerste wereldoorlog). Het spel speelt zich af in drie spelmodes; Een wereldmap, een dorp of een dungeon map, een vechtscherm en het menu. De wereldmap is een geschaalde versie van de hele map. Reizen door de map gaat te voet, op een chocobo of door middel van een luchtschip. De gevechten werken met een action bar. Deze loopt langzaam vol en als deze vol is mag het karakter zijn actie uitvoeren.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Makkelijke keuze voor mij. Heb nooit iets met FF gehad en hoewel dit allemaal weer alleraardigst oogt, ik kan me er niet door laten overtuigen.

 

Mickey is zo'n laagdrempelig spel dat je zo even kunt pakken en spelen voor een korte of lange tijd, zonder na te denken of te erg je best hoeft te doen. 

 

Mickey wint hem!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze gaat echt aan mij voorbij; really don't care :P. Mickey Mouse ken ik niet (vorige keer neutraal gestemd door niet te stemmen) en Final Fantasy 6 of 3 heb ik een stem gegeven omdat ik Mario is Missing echt niet goed vind.

 

Final Fantasy wint het voor mij dan qua concept op originaliteit en de uitwerking is ook lekker uitgebreid. Maar ik stem er ook wel op omdat het voor de tweede keer uitkomt tegen een titel die ik niet zo interessant / bijzonder vind. Of het dat geluk blijft houden.....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb niets met de Final Fantasy reeks en ondanks dat het spel een goede soundtrack heeft en er grafisch ook niet slecht uit ziet stemde ik in de voorronde al op het spel dat hier tegenover stond (inderdaad; Mario Is Missing).

Het spel is uitgebreid genoeg, maar vertraagt ook met al die gevechten tussendoor en dus zal ik het niet snel spelen.

 

Dat heb ik bij Mickey Mouse wel; Dat spel zie ik mezelf zo spelen.

Het is simpel, speelt lekker door, heeft leuke muziek en is herkenbaar en daarom zou ik dit spel veel eerder pakken.

Daarom gaat mijn spel naar The Magical Quest.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mickey Mouse lijkt me erg leuk, het lijkt erg op een ander spel uit de reeks dat ze best beviel.

 

Toch stem ik op Final Fantasy VI (Final Fantasy III), ondanks dat ik het nog nooit gespeeld heb. Maar het staat zeker op mijn lijst. Ziet er zeer leuk uit en de muziek is fantastisch!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ondanks dat de Mickey Mouse game lekker speelt kies ik toch voor FF VI. Ben een heel eind gekomen in FF maar helaas nog nooit uitgespeeld. De platformer springt er voor mij niet echt uit en als ik de FF game zie wordt ik gelijk weer enthousiast. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...