Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 13-02


Poule 13-02  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Battletoads Double Dragon
    • Ultimate Mortal Kombat 3


Aanbevolen berichten

5a6e3fd6a0485_Poule13-02.thumb.png.11e0e7ea53f14d6d052955bbaa08c487.png

 

Battletoads Double Dragon

Het vechtspel Battletoads & Double Dragon is een kruising tussen Double Dragon en Battletoads. Je kunt een karakter kiezen uit één van de twee games. Hiermee moet je zeven stadia doorlopen en alle vijanden schoppen en slaan. Aan het eind van elk stadium bevindt zich een eindbaas die je moet verslaan. Het spel kan gespeeld worden met 1 of 2 spelers.

 

Ultimate Mortal Kombat 3

Ultimate Mortal Kombat 3 is een update van de normale Mortal Kombat 3 met een gewijzigd gameplay-systeem, een aantal extra karakters en een aantal andere toevoegingen. Diverse personages die afwezig waren in Mortal Kombat 3 zijn weer terug gekomen. Ook is er een nieuwe 2-tegen-2 modus en een nieuwe acht-speler toernooi modus toegevoegd. Om meer balans in het spel te krijgen hebben een aantal spelers nieuwe vechtmoves gekregen en sommige moves zijn gewijzigd. Er zijn ook nieuwe achtergronden in sommige levels.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

In principe een vrij lastige keuze, want beide spellen spreken me behoorlijk aan. Battletoads & Double Dragon heb ik echter meer leuke herinneringen aan en dat kun je echt even een uur achtereen spelen zonder je te vervelen. UMK3 is wat MK3 had moeten zijn dus een prima 1 vs. 1 vechtspel, alleen was dit een beetje mosterd na de maaltijd toen de N64 al op de deur klopte. Verder is het ook niet heel veel beter dan deel 2, dus van mij hoeft UMK3 niet zo ver te komen.

 

Battletoads & Double Dragon blijft een geweldige team-up van 2 franchises, hetgeen ook nog eens goed is uitgewerkt. En de muziek blijft geweldig!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij ook geen lastige keuze;

Ik blijf bij Ultimate Mortal Kombat het gevoel houden zoals dat tegenwoordig ook bij Wii / WiiU / Switch gaat;

Het spel was nog niet helemaal compleet, er konden nog iets meer elementen bij, dus we schaven hier en daar nog wat aan spel en we brengen het nog een keer uit.

Voor mij is een "overbodige" titel als eerder Mortal Kombat 3 uit is gekomen, hoeveel karakters en hoeveel betere moves, graphics er ook bij zijn gekomen en hoeveel beter het spel ook is.

We hebben het al gezien, dubbel ;).

 

Battletoads is in tegenstelling tot Ultimate Mortal Kombat wel een originele titel en heeft meer inhoud;

In plaats van een ander karakter knock-out te slaan en daarmee een battle winnen, sla je hier meerdere vijanden neer en moet je hele levels door.

Dat principe (tesamen met een goede soundtrack) spreekt mij veel meer aan, dus ik ga voor Battletoads Double Dragon 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Battletoads heb ik vorige keer niet op gestemd (het concept spreekt me helemaal niet aan) en Ultimate MK3 is eigenlijk slechts een uitbreiding / vervolmaking op de reguliere titel.

 

Het kan me eerlijk niet erg veel schelen. Het toeval is echter dat de op papier 'topper' uit deze poule, Star Fox, ook niet zo overtuigend is. Battletoads of UMK3 maken daarom misschien dus nog een goede kans. Ik ga dan in dit geval toch voor Mortal Kombat... daar heb ik uit nostalgisch oogpunt net iets meer mee en de setting/sfeer vind ik beter passen bij het type game :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...