Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 15-01


Poule 15-01  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Super Metroid
    • Zombies Ate My Neighbors


Aanbevolen berichten

5a6e429081563_Poule15-01.thumb.png.154e7123e7da2b878513d12948f80b57.png

 

Super Metroid

Super Metroid is een actie-avontuur platform spel. Het is de derde in de serie. Het spel speelt zich af op de fictieve planeet Zebes. De speler bestuurt Samus, die is op zoek naar een Metroid en die gestolen is door Ridley, leider van de ruimtepiraten. Samus kan rennen, springen, hurken en een wapen vuren in acht richtingen. Ook kan zij tegen een muur omhoog springen en achteruit lopen en schieten. In het spel zijn ook diverse power-ups te vinden. Hiermee kan zij haar pantser verbeteren, maar ook kan zij nieuwe handigheden leren om op plekken te komen die eerder ontoegankelijk waren. Zo kan zij bijvoorbeeld met de Morphing Ball vaardigheid in een bal oprollen en zo nauwe ruimten in rollen en bommen achterlaten. Spring Ball zorgt ervoor dat zij kan springen als zij een bal is. Met de Speed Booster kan zij sneller rennen. Met de Grapple Beam kan zij van het ene platform naar het andere platform zwaaien.

 

Zombies Ate My Neighbours

Zombies Ate My Neighbors is een run-and-gun spel. Je kunt kiezen uit twee personages: Zeke en Julie. Als je met twee spelers speelt dan kun je beiden kiezen. Je loopt door diverse omgevingen, zoals een woonbuurt, winkels, pyramides en spookkastelen. Je komt diverse vijanden tegen, zoals horrorfilmbeesten, vampieren, weerwolven, enorme demonische baby's, inktvismannen, slechte poppen,  buitenaardse wezens, UFO’s, enorme mieren en zombies. Er zijn 48 levels, waarvan zeven bonuslevels. Diverse soorten buurtbewoners moeten worden gered, zoals barbecue chefs, onderwijzers, baby's, toeristen, inspecteurs, soldaten en honden. Als alle buurtbewoners zijn gered dan wordt een deur naar het volgende gedeelte geopend.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Makkelijke keuze, Zombies mag van mij winnen! Leuke afwisselende run-and-gun met veel humor er in verwerkt. Wel verdraaid lastig, maar desalniettemin een fijne titel van LucasArts!

 

Super Metroid is ook echt een prima game, alleen heeft Metroid mij nooit heel erg kunnen raken. Ik ben ook wat minder van de futuristische spelwerelden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb voor beide games niet echt een voorkeur.

Super Metroid heeft de naam mee, maar vind ik persoonlijk niet heel veel aan en Zombies ... is veel minder bekend.

Als ik puur naar de filmpjes kijk moet ik wel zeggen dat Metroid er grafisch gezien voor mij beter uit ziet.

Het spel heeft niet heel veel soundtrack, in tegenstelling tot Zombies, maar van dat spel vind ik de muziek ook niet echt bijzonder.

 

Dus Metroid zou het voor mij hier nipt winnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hier eigenlijk helemaal geen voorkeur. Maar ik kies voor de Zombies en ik volg Hinse daarin volledig; zonder twijfel leukere game met co-op optie en de futuristische wereld van Metroid vind ik hierin wat minder aantrekkelijk. Samus is ook érg groot op het scherm voor een platformer. De soundtracks van beide games zijn vrij matig.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...