Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 15-02


Poule 15-02  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • The Mask
    • Road Runner's Death Valley Rally


Aanbevolen berichten

5a6e437438a82_Poule15-02.thumb.png.b9c4c9a5aa54611efeeecf067244a39e.png

 

The Mask

Deze game is gebaseerd op de film met dezelfde naam. Het is een platformspel die het verhaal van de film getrouw volgt. Dorian Tyrell wil met zijn bende de stad overnemen en jij moet hem tegenhouden. Je begint in je appartement, vervolgens ga je naar de bank, het park, de gevangenis en als laatste naar een nachtclub. Je speelt eerst als Ipkiss in een pyjama. Als je het masker vind wordt je the Mask. Als je gezondheid achteruit gaat word je weer Ipkiss. Je kunt boksen en er zijn ook wapens uit de film, zoals bijvoorbeeld een hamer, een tornado, geweren of een enorme toeter.

 

Road Runner's Death Valley Rally

Road Runner's Death Valley Rally is een platformspel waarbij je moet voorkomen dat Road Runner wordt opgegeten door Wile E. Coyote. Het spel heeft vijf verschillende omgevingen, bestaande uit drie levels en een eindbaas gevecht. Coyote heeft in elk level een andere manier om Road Runner te pakken te krijgen, zoals bijvoorbeeld een Batman outfit of explosieven. Elk level heeft ook een filmpje waarbij Coyote's uitvinding neerstort, terwijl de speler over de eindstreep komt. Na drie levels speelt Road Runner tegen één van Coyote’s superwapens. De speler kan Road Runner laten rennen en springen. Vogelzaad geeft hem de mogelijkheid tijdelijk harder te rennen.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind beide spellen niet zo best, dus het is in deze battle vooral kiezen tussen 2 kwaden.

Ik denk ook niet dat deze spellen ver gaan komen als ik eerlijk ben.

 

Road Runner is best stijfjes en zoals gezegd qua besturing heel gebrekkig met redelijk irritante geluidjes.

De reden dat ik er in de voorronde op heb gestemd is omdat het tegen een voor mij nog mindere game stond (Uniracers).

The Mask is wat soepeler, maar vrij pittig en stond in de voorronde ook tegen een voor mij mindere game (Shadowrun).

 

Als ik dan echt een keuze zou moeten maken zou ik toch eerder voor The Mask gaan in deze battle. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga hier voor Road Runner, maar eerlijk is ook; ik vind ze beiden gewoon matig.

 

Road Runner straalt wel Looney Tunes sfeer uit en het oogt als een leuke platformer voor tussendoor.

The Mask biedt wel hetzelfde qua sfeer, behalve dat ik deze titel persoonlijk bij vlagen veel te moeilijk vond. En zoals ik al eerder opmerkte zijn bepaalde elementen echt lachwekkend slecht (bekijk de final boss battle alleen maar in de video in de OP voor de toelichting..)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...