Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 02-04


Poule 02-04  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • TMNT IV: Turtles In Time
    • Donald In Maui Mallard


Aanbevolen berichten

5a778a1d51739_Poule02-04.thumb.png.ec80e212249fdb9ebcda2e9be2df1d03.png

 

TMNT IV - Turtles In Time

Teenage Mutant Ninja Turtles IV: Turtles in Time is een vechtspel waarin je diverse levels moet doorlopen en eindbazen moet verslaan. Je kunt kiezen welke turtle je wilt spelen; Elke turtle heeft sterke en zwakke kanten. Nieuw ten opzichte van voorgaande games uit de serie is de mogelijkheid om een powerattack uit te voeren door snel achter elkaar de vijand te raken. Ook is het mogelijk om grondtroepen tegen het scherm aan te gooien. Het spel heeft ook een tijdrit mode en een mode om tegen een andere speler te vechten.

 

Donald In Maui Mallard

In dit platformspel speel je Donald Duck in de rol van een rechercheur genaamd Maui Mallard, die zichzelf Cold Shadow noemt als hij in zijn Ninja kleren rondloopt. Je kunt zoals in andere platformspellen rondrennen en van platform naar platform springen, maar wat dit spel bijzonder maakt is dat de speler het karakter kan veranderen als hij dat nodig vindt. In het eerste level speel je als Maui, in level 2 als Cold Shadow en in latere versies kan de speler zelf kiezen welk karakter hij wil spelen als hij genoeg Ninja munten heeft.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook ik ga hier voor de groene helden; 

Dit spel is leuk, zit goed in elkaar met hier en daar redelijke uitdagingen en komt compleet over, gezien alle vijanden in de game zitten.

Daarnaast heeft het een goede gameplay met aardige graphics en goed bijpassende muziek.

 

Donald lijkt mij ook leuk om eens te spelen, maar is hier toch duidelijk de mindere van de twee voor mij.

Dus Turtles IV: Turtles In Time voor mij

Link naar bericht
Delen op andere sites

Donald Duck in malle mallerd heb ik nog geen één keer op gestemd (veel te grote characters net als bij X-Men, doe mij maar het weekblad ;)) en Turtles IV is juist één van m'n favoriete SNES titels (de vorige keer heb ik al uitgebreider toegelicht waarom en zelfs het iconische DKC haalde het hier niet bij). Daarnaast ben ik ook fan van de jaren 80 tekenfilmserie van de Turtles waar deze game zijn inspiratie uit haalt, dus het is gewoon een feest der herkenning. Soepele besturing ook!

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...