Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 11-04


Poule 11-04  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Tiny Toon Adventures - Buster Busts Loose!
    • Killer Instinct


Aanbevolen berichten

5a89f28e8bb4d_Poule11-04.thumb.png.c910c2a7e4baf48286ff017bb2a09f7e.png

 

Tiny Toon Adventures - Buster Busts Loose!

In dit platformspel speel je als Buster Bunny. Het spel heeft zes levels en ieder level heeft een doel, bijvoorbeeld Dizzy Devel voeren of Duck Vader verslaan. De levels spelen zich af in diverse omgevingen; In een school, in het wilde westen, in een trein, in een spookkasteel, in een stadium, in de lucht en op een ruimteschip.  Na het uitspelen van het level krijgt de speler de kans om extra levens te winnen in de vorm van een minigame, zoals bijvoorbeeld Bingo en Mystery Weight Challenge. Bonuspunten kun je verdienen door sterren te verzamelen. Deze worden achtergelaten door de vijanden die je verslaat. Bij het verzamelen van honderd sterren krijg je een extra leven. Vijanden kun je verslaan door er op te springen.

 

Killer Instinct

Killer instinct is een 1 tegen 1 vechtspel. Het spel leent de set van aanvallen van Street Fighter en is ook erg geïnspireerd door Mortal Kombat, maar onderscheidt zich ook op diverse vlakken: Het spel heeft twee levensmeters. Als er één levensmeter leeg is stopt de ronde en de volgende ronde begint de winnaar met de hoeveelheid energie die hij over had. Combo's worden automatisch uitgevoerd door een combinatie van knoppen. Elke speler heeft twee eindmoves, genaamd "No Mercy". Deze moves zijn minder gewelddadig dan in Mortal Kombat. Ook is er "Humiliation", waarbij de tegenstander gaat dansen. Daarnaast is er een combo breaker waarmee een speler een combo kan onderbreken voordat deze afgerond is.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn stem is enigszins strategisch. Vind het beiden leuke spellen maar vanwege de populariteit van Tiny Toon hier in de vorige duels kies ik voor Killer Instinct. Tiny Toon gaat naar verwachting toch makkelijk winnen en bij gelijke stand voor mij zelf ga ik voor Killer Instinct. Tiny Toon is gewoon een solide platformer en Killer Instinct een van de betere (en grafisch mooiere) vechtspellen. Dan is het maar net welk genre je voorkeur heeft. ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga voor de Tiny Toons. Gewoon de sterkste titel in deze poule en een goed uitgewerkte feel-good platformer. Killer Instinct is om te vergelijken met Tiny Toons natuurlijk als dag en nacht (cartoony, vrolijk en kleurrijk tegenover realistisch, geweld / vechtspel en duister), maar ik heb als ik echt moet kiezen dan toch vaak meer met het creatieve en verrassende aspect in gameplay.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En ook ik heb meer met Tiny Toons dan met beat 'm up games.

Tiny Toons is vrolijk, heeft leuke muziek, een vlottere gameplay, iets meer inhoud dan enkel iemand in elkaar trappen en ziet er grapfisch goed uit.

En hier speelt ook echt de nostalgie van de tekenfilmreeks mee.

 

Dus om in de termen van Killer Instinct te blijven; Ook ik geeft Killer Instinct een uppercut en naar alle waarschjnlijkheid een knock-out door voor Tiny Toons te gaan.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...