Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 13-03


Poule 13-03  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Star Fox
      0
    • Battletoads Double Dragon


Aanbevolen berichten

5a933b9bd6452_Poule13-03.thumb.png.21c18436a5c76e3e730659b48bcf751e.png

 

Star Fox

Star Fox is een science-fiction spel. Het is het eerste spel in de serie en het is een rail shooter, wat betekent dat je ruimteschip een vaste route aflegt, maar waar je een beetje van kunt afwijken. De speler bestuurt de Arwing door allerlei omgevingen terwijl hij aangevallen wordt door verschillende vijanden, zoals ruimteschepen en robots. Je wordt geholpen door drie computergestuurde ruimteschepen. Op diverse plekken zijn power-ups te vergaren en aan het eind van elk level bevindt zich een eindbaas. De score van het level wordt berekend aan de hand van de hoeveelheid vijanden die zijn verslagen en hoe goed teamgenoten zijn verdedigd.

 

Battletoads Double Dragon

Het vechtspel Battletoads & Double Dragon is een kruising tussen Double Dragon en Battletoads. Je kunt een karakter kiezen uit één van de twee games. Hiermee moet je zeven stadia doorlopen en alle vijanden schoppen en slaan. Aan het eind van elk stadium bevindt zich een eindbaas die je moet verslaan. Het spel kan gespeeld worden met 1 of 2 spelers.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Battletoads & Double Dragon is echt een leuk spel met vette soundtrack. Van Star Fox heb ik (en anderen hier) eerder al gezegd dat dit spel de tand des tijds niet zo geweldig heeft doorstaan grafisch gezien. Dus die keuze is voor mij makkelijk ;) 

 

En het slopen van die zweepblondines blijft hilarisch en lekker grof geweld :P Vooral hoe die Battletoad zo'n 'bitch' aan de haren vast houdt en daarna op de grond smijt :D 

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij is de keuze ook zeer duidelijk.

Ik geloof ook niet dat ik nog veel meer uitleg hoef te geven over wat ik van Star Fox vind :P.

Ik ga voor de vechtende kikkers en niet voor de vliegende hemellichamen ;).

 

Stem voor Battletoads Double Dragon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze kan me echt niets schelen. Vind ze allebei niet geweldig en heb op geen van beiden tot nu toe nog gestemd. Als ik dan zou moeten kiezen dan Battletoads, omdat dit spel er nog wel verzorgd uitziet en het mij persoonlijk qua gameplay iets minder snel zou gaan vervelen. Zal wel gelijk de laatste stem / steun worden.

 

Star Fox is anno 2018 niet meer te doen; echt grafisch compleet achterhaald, en toen ik het onlangs op de SNES mini speelde vond ik het voor mooi ook veel te moeilijk (maar toegegeven, we waren er ook snel op uitgekeken door de gedateerde grafische effecten).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook ik vind Star Fox niet erg meer goed te spelen. De lage framerate vind ik niet lekker spelen en ook de 3d is erg verouderd. Battletoads & Double Dragon is een leuk multiplayer spel. Daarom kies ik voor BattleToads.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...