Ga naar inhoud

Beste SNES Game: Poule 15-04


Poule 15-04  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Zombies Ate My Neighbors
    • Road Runner's Death Valley Rally
      0


Aanbevolen berichten

5a9342004677d_Poule15-04.thumb.png.e70258b54e434598aa73231879f73dde.png

 

Zombies Ate My Neighbours

Zombies Ate My Neighbors is een run-and-gun spel. Je kunt kiezen uit twee personages: Zeke en Julie. Als je met twee spelers speelt dan kun je beiden kiezen. Je loopt door diverse omgevingen, zoals een woonbuurt, winkels, pyramides en spookkastelen. Je komt diverse vijanden tegen, zoals horrorfilmbeesten, vampieren, weerwolven, enorme demonische baby's, inktvismannen, slechte poppen,  buitenaardse wezens, UFO’s, enorme mieren en zombies. Er zijn 48 levels, waarvan zeven bonuslevels. Diverse soorten buurtbewoners moeten worden gered, zoals barbecue chefs, onderwijzers, baby's, toeristen, inspecteurs, soldaten en honden. Als alle buurtbewoners zijn gered dan wordt een deur naar het volgende gedeelte geopend.

 

Road Runner's Death Valley Rally

Road Runner's Death Valley Rally is een platformspel waarbij je moet voorkomen dat Road Runner wordt opgegeten door Wile E. Coyote. Het spel heeft vijf verschillende omgevingen, bestaande uit drie levels en een eindbaas gevecht. Coyote heeft in elk level een andere manier om Road Runner te pakken te krijgen, zoals bijvoorbeeld een Batman outfit of explosieven. Elk level heeft ook een filmpje waarbij Coyote's uitvinding neerstort, terwijl de speler over de eindstreep komt. Na drie levels speelt Road Runner tegen één van Coyote’s superwapens. De speler kan Road Runner laten rennen en springen. Vogelzaad geeft hem de mogelijkheid tijdelijk harder te rennen.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beide spellen zijn al te best en ik zie ze beiden niet ver komen.

Ik heb in de eerste ronde van de poule fase ook op geen van beide spellen gestemd.

 

Maar als ik dan een keuze zou moeten maken uit deze 2 spellen dan ga ik eerder voor Zombies.

Road Runner komt zeer chaotisch over (eigenlijk zoals de tekenfilm dat ook is) en de besturing lijkt mij niet gemakkelijk.

Daarnaast zie je ook totaal niets van waar je naar toe moet.

Zombies lijkt mij dan leuker om te spelen, gezien je ook meer vrijheden hebt om te bewegen en ik oprecht geloof dat je met 2 personen hier veel plezier mee kunt hebben.

 

Dus mijn stem gaat hier naar Zombies Ate My Neighbors.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Natuurlijk nog een poging om Zombies ate my Neighbors aan punten te helpen; een spel met vermakelijke co-op functionaliteit en originele / creatieve gameplay. Road Runner is een aardige game die het vooral van de naam-herkenning moet hebben maar waar allerlei minpuntjes voor op te sommen zijn; poppetjes te groot, je kunt niet goed voor je kijken, lastige besturing, enz.

 

Metroid en Zombies zouden op originaliteit en kwaliteit deze poule gewoon moeten winnen. Road Runner en The Mask zijn echt typische gelegenheidsspellen n.a.v. een tv serie/film en voor mij met afstand niet goed genoeg ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat je maar een heel klein stukje vooruit kan kijken in Road Runner vind ik echt een gamebreaking probleem. Zombies is grappig om multiplayer te spelen dus ik kies voor Zombies.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...