Ga naar inhoud

Poule 02-05  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • TMNT IV: Turtles In Time
    • Mortal Kombat II


Aanbevolen berichten

5a9c743b52015_Poule02-05.thumb.png.a7155316aa10377eeba2e7ea091fff20.png

 

TMNT IV - Turtles In Time

Teenage Mutant Ninja Turtles IV: Turtles in Time is een vechtspel waarin je diverse levels moet doorlopen en eindbazen moet verslaan. Je kunt kiezen welke turtle je wilt spelen; Elke turtle heeft sterke en zwakke kanten. Nieuw ten opzichte van voorgaande games uit de serie is de mogelijkheid om een powerattack uit te voeren door snel achter elkaar de vijand te raken. Ook is het mogelijk om grondtroepen tegen het scherm aan te gooien. Het spel heeft ook een tijdrit mode en een mode om tegen een andere speler te vechten.

 

Mortal Kombat II

Dit is het tweede deel van de serie 1 tegen 1 vechtspellen genaamd Mortal Kombat. Dit deel is een verbeterde versie van de originele Mortal Kombat. Je kunt nu ook bukkend stompen en draaiend schoppen. Er zit meer verschil tussen hoog en laag schoppen en diverse andere vechtmoves zijn sterker geworden. Wedstrijden zijn onderverdeeld in rondes. Degene die als eerste 2 rondes wint, wint de wedstrijd. De winnaar krijgt aan het einde de kans om de wedstrijd te eindigen met een speciale move, de Fatality.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beide titels heb ik in de voorgaande rondes gesteund, dus dat zou een lastige keus moeten zijn. Toch is het dat helemaal niet, want Mortal Kombat 2 is al verloren en TMNT IV is één van mijn persoonlijke SNES favorieten. Ik ben gewoon dol op de jaren 80 Turtles franchise en heb oneindig veel nostalgie / herinneringen aan die tijd. En laat het dan ook gewoon net nog eens een goed uitgewerkte game zijn met veel herkenning en een prettige besturing. Deze mag wat mij betreft heel ver komen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook al zou Mortal Kombat II nog kans hebben gemaakt, het spel is voor mij kansloos tegen mijn 4 favoriete groene helden.

TMNT IV heeft een enorme aantrekkingskracht en speelt lekker weg.

Tel daarbij alle bekende schurken als eindbaas op en ik kan uren genieten.

Dus duidelijke stem voor TMNT 4.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...