Ga naar inhoud

Poule 03-05  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • The Lion King
    • Mortal Kombat 3
      0


Aanbevolen berichten

5a9c75da28497_Poule03-05.thumb.png.e9fff6c63d5a4e6bccb4f11f96d3e7f3.png

 

The Lion King

The Lion King is een platformspel gebaseerd op de gelijknamige tekenfilm. In het spel bestuur je Simba door de gebeurtenissen van de tekenfilm. Je begint als een jong welpje en verderop in het spel speel je als een volwassen leeuw. De meeste vijanden worden verslagen door er op te springen. Later in het spel kun je als de speciale meter vol is ook brullen, waarmee je je vijanden overdonderd en ze stil blijven staan. Ook kun je klauwen, verscheuren en gooien. In het spel kunnen verschillende soorten insecten worden verzameld. Deze hebben speciale krachten, zoals levens of de meter van het brullen bijvullen. Sommige insecten geven je toegang tot bonus levels.

 

Mortal Kombat 3

Mortal Kombat 3 is het derde deel in een serie vechtspellen. In dit deel moet je de handlangers van Shao Kahn verslaan, die zijn bruid Sindel tot leven heeft gewekt en begonnen is met een invasie van de “Earthrealm”. Er zijn een behoorlijk aantal karakters te kiezen waar je mee kunt spelen. Ieder karakter heeft zijn eigen speciale vechtmoves. In deze versie zijn er zogenaamde chain combo's, een verzameling van moves die niet onderbroken kunnen worden. Sommige eindigen in een uppercut die de tegenstander in de lucht werpt, zodat er nog meer schade aangebracht kan worden.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

De 'slechte' MK3 uitgave, die moet sowieso al niet door. Hoewel helaas MK2 ook al het onderspit delft in de poulefase.... Anyway, The Lion King is een aardige platformer zoals eerder gezegd, maar ook dit is niet echt goed genoeg voor de knockoutfase. Het is goed zo. ;) 

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook allebei al uitgeschakelde titels. Als ik moét kiezen dan The Lion King. Mortal Kombat 3 was eigenlijk nog niet af en met The Lion King heb ik me nog wel aardig vermaakt. Toch zijn er ook bij The Lion King meer dan genoeg en eerder al gemelde storende elementen. Inderdaad zoals @Hinseaangeeft prima dus dat hier voor beiden het eindstation is ;)

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook deze games liggen er inderdaad beiden al uit.

En het zal geen verrassing zijn als ik hier kies voor Lion King.

Qua graphics dik in orde, goede en herkenbare muziek en voor mij aantrekkelijker om te spelen.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...