Ga naar inhoud

Poule 03-06  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • The Legend Of Zelda: A Link To The Past
    • Super Tennis


Aanbevolen berichten

5a9c76a7edb03_Poule03-06.thumb.png.f9c59eeda23927fd12bcc3d5bac72d9c.png

 

The Legend Of Zelda - A Link To The Past

A Link To The Past is het derde deel in de serie van actie-avontuurspellen. Je ziet de spelwereld van bovenaf. Je speelt met het karakter genaamd Link en begint met de opdracht om Zelda te bevrijden uit Hyrule Castle. Dit is echter pas het begin van het verhaal. Je moet allerlei kerkers in en vijanden verslaan. Aan het eind van de kerker vind je een eindbaas met een object die je weer kunt gebruiken om verder te komen. Gedurende het spel vind je wapens, leer je nieuwe speciale aanvallen en kun je meer aanvallen overleven.

 

Super Tennis

Super Tennis is een tennisspel met drie modes. In singles mode kun je tegen de computer of tegen een tegenspeler spelen. In dubbel mode kun je samen met een andere speler tegen computerspelers of samen met computerspelers tegen elkaar spelen. In Circuit mode speel je diverse toernooien die bestonden in de tijd dat het spel werd uitgebracht. De drie verschillende ondergronden hebben invloed op hoe de bal stuitert. De spelers zijn kleine schattige varianten van de toen beroemde wereldspelers. Hun achternamen zijn uit het spel gelaten. Elke speler heeft zijn eigen talenten. Knoppen aan de rechterkant beïnvloeden je slag en de richting van de bal kun je beïnvloeden met de D-pad.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ha, een leuke battle! Hoewel in absoluut opzicht Zelda natuurlijk een veel betere game is, heb ik wegens nostalgische redenen (@MarsM haalde dit argument ook al aan bij Swat Kats) toch een enorme zwak voor Super Tennis. En hetgeen dat het spel moet doen, doet het bijzonder goed. Zelda heb ik nooit heel lang gespeeld want ik ben niet zo geduldig ingesteld. Maar de stukken die ik wel speelde waren zeker vermakelijk. Alleen in Super Tennis heb ik meer uren zitten en helemaal als ik multiplayer mee reken. Dus ik doe eens gek, Super Tennis! ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beide titels zijn gelukkig al door (deze twee hadden mijn voorkeur), anders had ik zeker Super Tennis gestemd. Nu maakt het weinig uit, hooguit dat het mogelijk met een tweede pouleplaats een zwaardere tegenstander loot. Dat mag het lot beslissen.

 

Ik kan alleen voor m'n gevoel niet het misschien wel beste SNES spel een tegenstem geven t.o.v. puur een gunst ;). Hoewel qua genre / gameplay namelijk moeilijk vergelijkbaar; Zelda is heel eerlijk natuurlijk de veel betere titel hier. Een fantastische speelervaring en een iconische game. Ik zou bijna zeggen episch, als ik deze briljante titel daarmee niet veel te kort zou doen :).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze battle is voor mij geen enkele twijfel mogelijk;

The Legend of Zelda is gewoon een perfect uitgewerkt spel met hier en daar zoals eerder aangegeven aardig wat uitdaging.

Dit spel zou minstens halve finalist en misschien zelfs wel finalist moeten worden.

Dus ik stem op The Legend of Zelda; Hoe leuk en hoe goed Super Tennis ook is, het spel is echt een maatje te klein voor deze game.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier ga ik voor Zelda. Een van mijn favoriete spellen allertijden. Ik heb hem al meerdere keren uitgespeeld en ben pas opnieuw begonnen om hem weer uit te spelen. Het is best een leuk tennis spelletje maar kan niet tippen aan de diepgang van Zelda.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...