Ga naar inhoud

Poule 04-05  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Super Bomberman
    • Pilotwings


Aanbevolen berichten

5a9c776a42db9_Poule04-05.thumb.png.2c5c1fcaae4f4e632616985b1d31a29e.png

 

Super Bomberman

Super Bomberman is een actiespel waarin je in een doolhof bommen plaatst. Je ziet het speelveld van bovenaf. Je kunt bommen plaatsen waarmee je sommige blokken weg kunt halen, zodat je verder kunt komen in het level. De bedoeling is om alle vijanden op te blazen die in het speelveld rondlopen. Bij het opblazen verschijnen soms speciale items, waarmee de vlammen van je bom verder komen of warmee je meerdere bommen kunt plaatsen of sneller kunt lopen. In de normale mode speel je 6 werelden met elk hun eigen thema. Elke wereld heeft 8 stadia met aan het einde een eindbaas. In de Battle mode kun je tegen andere spelers spelen. De bedoeling is om zo lang mogelijk in leven te blijven.

 

Pilotwings

Pilotwings is een amateur vliegtuigsimulator spel, waarbij de speler probeert een vliegbrevet te behalen door diverse lessen te volgen. De lessen bestaan uit: Vliegen in een licht vliegtuig, hanggliding, skydiving en het gebruik van een gordel met raketten. Met deze lessen kun je punten behalen. Als je genoeg punten in een gebied verzameld hebt dan zal je slagen. Onderdelen uit een gebied kan je opnieuw proberen om zo tot een hogere score te komen. Er zijn ook bonus levels om extra punten te verdienen. Bij het lichte vliegtuig moet je een bepaalde route afleggen en landen. Bij het skydiven moet de speler door ringen vallen en landen. Ook met de raketgordel moet de speler een route afleggen door ringen en andere objecten. Bij het onderdeel hanggliding moet de speler gebruik maken van de luchtstromen om zo hoog mogelijk te komen en om vervolgens weer te landen in een grijs vierkant.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

De laatste ronde en dus wordt het nu vooral belangrijk om te kijken naar de mogelijkheden om tactisch te stemmen. Eigenlijk gaat het hier niet om Bomberman vs. Pilotwings, maar om de poule-uitslag Bomberman vs. Soccer Shootout (Pilotwings ligt er al uit en Donkey Kong Country 3 is al door).

 

Bomberman is duidelijk een betere titel dan Pilotwings, ondanks dat ik geen enorme Bomberman-fan ben zoals vaker toegelicht. Toch zie ik liever Soccer Shootout naar de volgende ronde gaan, en met Bomberman zou ik een directe concurrent steunen. Ik twijfel hier wel sterk; oprechte stem en het lot laten beslissen of vuil spel... :P

 

Ik ga er nog even over nadenken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pilotwings heeft een leuke gimmick en dat speelt best leuk. Maar Super Bomberman is een echte leuke interessante game. Zeker ook leuk om tegen elkaar te doen. Ik kies voor Super Bomberman.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had gehoopt dat het niet nodig zou zijn en dat ik simpelweg hier op het beste van deze beide games zou kunnen stemmen, maar mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten.

De uitslag zoals ik hem verwachtte is een feit.

En zoals eerder aangegeven gaat de strijd in wezen direct tussen Bomberman en Soccer Shootout.

 

Persoonlijk zie ook ik Soccer Shootout naar de volgende ronde gaan, omdat ik dat spel simpelweg eerder zou spelen dan Bomberman.

Soccer Shootout geeft mij ook meer nostalgische gevoelens en Bomberman kan mij soms irriteren, vooral bij het spelen tegen de com.

 

Door nu tactisch te gaan stemmen op Pilotwings zorg ik dan bij dezen persoonlijk voor dat Bomberman uit de competitie wordt geblazen en dat de Shootout wordt gewonnen door Soccer.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uitslag04_05.png.976272482377c4a68cad27b6bddb69a0.png

 

Super Bomberman wint deze battle.

 

Pilotwings heeft te weinig punten gehaald tijdens de poule fase en is uitgeschakeld.

Super Bomberman heeft evenveel punten gehaald als de nummer 2 in de poule; Op basis van jurystemmen is Super Bomberman uitgeschakeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...