Ga naar inhoud

Poule 04-06  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble!
    • Soccer Shootout


Aanbevolen berichten

5a9c785906ca5_Poule04-06.thumb.png.a1b7276d040b6eed684b2ed21a039a38.png

 

Donkey Kong Country 3 - Dixie Kong's Double Trouble!

Donkey Kong Country 3 is een avontuur-platformspel waarin de speler Dixie Kong en haar neefje Kiddy Kong bestuurt. Veel van de elementen uit de voorgaande spellen uit de serie zitten ook in deze game, zoals houten vaten, bonus levels met DK bonusmunten, hulp van beesten en een modus voor meerdere spelers. Dixie valt langzamer door het draaien van haar paardenstaart en Kiddy kan over water hoppen. Ook kunnen ze elkaar oppakken en weggooien. Hierdoor kun je verborgen dingen ontdekken, zoals scheuren in de vloer, verborgen schakelaars of verborgen levels.

 

Soccer Shootout

Soccer Shoutout is een voetbalspel dat uit is gekomen in Japan. Je ziet het veld van de zijkant. Je kunt je spelers in diverse formaties of op willekeurige locaties plaatsen. Je kunt met zijn vieren spelen. Er zijn diverse toernooien die je kunt spelen. Ook kun je penalties spelen, zaalvoetbal spelen of trainen. Er is ook een overzicht van het hele veld bovenaan het scherm. Er zijn diverse realistische bewegingen. Je kunt zelf je strategie kiezen: Neutraal, aanvallend of verdedigend. Bij eigen doelpunten krijg je een ander filmpje dan bij normale doelpunten.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Donkey Kong Country 3, ken ik goed genoeg om zo blind op te kunnen stemmen.

 

:P

 

Deze stem draag ik overigens wel op aan een specifieke world-boss, waarin je als olifantje een baddie -die zich achter een waterval verschuilt- in de ogen te spuiten met opgezogen (hoi Kirby) water. Hoeveel moet je gebruiken om zoiets te bedenken? :D 

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 uur geleden, samba-boy zei:

Donkey Kong Country 3, ken ik goed genoeg om zo blind op te kunnen stemmen.

 

:P

 

Deze stem draag ik overigens wel op aan een specifieke world-boss, waarin je als olifantje een baddie -die zich achter een waterval verschuilt- in de ogen te spuiten met opgezogen (hoi Kirby) water. Hoeveel moet je gebruiken om zoiets te bedenken? :D 

En hoe vaak je dan niet van die plankjes afvalt de afgrond in als die cirkelende waterstraal op je afkomt :X.

 

Wel één van de beste bosses in dit deel, die helaas precies was weggelaten bij de gameboy-versie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En bij dezen een doelpuntje voor Soccer Shootout, want DKC3 is een topper maar die is gelukkig al door ;)

 

Toepasselijk dat deze poule straks om doelsaldo draait. Soccer Shootout die eerst met een wildcard naar de poules komt en straks heerlijk door naar de knock outs >:)

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Met de huidige stand gaat Soccer Shootout inderdaad door ten koste van Bomberman.

Ik denk alleen dat het alsnog een vrij onmogelijk missie wordt en dat Bomberman alsnog door gaat straks (sorry voor het bederven van je pret).

Frey en Bananensap gaan namelijk ook nog hun stem uitbrengen ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal hiervoor ook alvast mijn stem uitbrengen.

Donkey Kong Country 3 is een zeer sterke game met mooie graphics en memorabele muziek.

Ondanks dat het het derde deel is blijft het wel een sterk concept met een zeer goede inhoud.

 

Maar als ik naar Soccer Shootout kijk dan komen wel de nostalgische gevoelens van de NES game waar deze game best veel van weg heeft.

 

Aangezien DKC3 geen steun meer nodig en al geplaatst is voor de knock-out fase steun ik de voetbal game in deze en gaat mijn tactische stem naar Soccer Shootout.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb best wel wat met voetbal maar dan wel op de nieuwere systemen. En dan vooral een potje met zijn twee. Zoals eerder gezegd ben ik niet zo'n grote fan van DKC als anderen maar het is wel gewoon een goed uitgewerkte platform game met veel interessante spelelementen. Daarom kies ik voor DKC.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...