Ga naar inhoud

Poule 06-05  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Lost Vikings
    • Mega Man X3


Aanbevolen berichten

5aa5a73880e27_Poule06-05.thumb.png.8fe346cb43256d73f13ba31713213db8.png

 

Lost Vikings

Dit eerste spel in de serie is een puzzel platformspel, waarbij je telkens drie karakters bestuurt. Elk level is zo ontworpen dat je de vaardigheden van elk karakter moet gebruiken. Erik heeft turbo schoenen en kan hoger springen en door muren knallen. Baleog kan mensen neerslaan met zijn zwaard of neerschieten met zijn boog. Ook kan hij schakelaars omzetten met zijn pijlen. Olaf kan zijn vijanden en wapens stoppen met een schild. Dit schild kan hij ook gebruiken als deltavlieger. Hij kan ook Baleog over zijn schild laten lopen of Erik helpen om hoger te springen.

 

Mega Man X3

Mega Man X3 is het derde spel in een reeks van platformspellen die hun oorsprong vinden in de NES. De speler kan rennen, springen, klimmen en schieten. Als je de vuurknop langer vast houdt dan zal je wapen opladen en een grotere vuurbal afschieten. Elk level heeft aan het einde een eindbaas. Deze eindbaas heeft een zwak voor een bepaald wapen. Je kunt zelf de volgorde van de levels kiezen om hier gebruik van te maken. Elk level heeft diverse obstakels, vallen en vijandelijke robots. Ook zijn er diverse power-ups te vinden die je een beter pantser en nieuwe wapens geven.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij wordt het X3; mijn favoriet uit de X-reeks waar ik vroeger veel plezier van heb gehad :). Uit oogpunt van originaliteit had ik normaliter Lost Vikings gestemd, maar deze is helaas al uitgeschakeld dus maak ik mijn stem liever waardevol voor X3. Al vrees ik dat dát ook niet echt meer zal baten t.o.v. Mystical Ninja :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
46 minuten geleden, MarsM zei:

Voor mij wordt het X3; mijn favoriet uit de X-reeks waar ik vroeger veel plezier van heb gehad :). Uit oogpunt van originaliteit had ik normaliter Lost Vikings gestemd, maar deze is helaas al uitgeschakeld dus maak ik mijn stem liever waardevol voor X3. Al vrees ik dat dát ook niet echt meer zal baten t.o.v. Mystical Ninja :{

Welke non-valeur heeft Lost Vikings uitgeschakeld?! :( 

 

(hee, deze emoticon doet het niet @djkoelkast)

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Hinse zei:

Welke non-valeur heeft Lost Vikings uitgeschakeld?! :( 

 

(hee, deze emoticon doet het niet @djkoelkast)

Non-valeur _O_

Ja ik vind het ook niet ok, heb 2x op Lost Vikings gestemd, maar het is niet genoeg geweest. Mystical Ninja en Mega Man X zijn helaas populairder. Zonde want juist Lost Vikings heeft een originele gameplay ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, MarsM zei:

Non-valeur _O_

Ja ik vind het ook niet ok, heb 2x op Lost Vikings gestemd, maar het is niet genoeg geweest. Mystical Ninja en Mega Man X zijn helaas populairder. Zonde want juist Lost Vikings heeft een originele gameplay ;)

Wat je straks krijgt is dat er 12 RPG's en 12 platformers overblijven. Geen sportspellen, arcadespellen, puzzelspellen, etc. Dat maakt de afvalronde straks wat eentonig vrees ik. ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 hours ago, Hinse said:

Wat je straks krijgt is dat er 12 RPG's en 12 platformers overblijven. Geen sportspellen, arcadespellen, puzzelspellen, etc. Dat maakt de afvalronde straks wat eentonig vrees ik. ;) 

Er zijn al 2 sportspellen door :)

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nja, ik ben 1 van die non-valeurs die Lost Vikings een rood scherm heeft bezorgd, simpelweg omdat ik persoonlijk Mega Man X beter vond en Legend of the Mystical Ninja mij net iets meer aansprak.

En nu Lost Vikings er al uit ligt steun ik uiteraard Mega Man X3 ook.

Mega Man is een leuke game reeks en inderdaad hebben de opvolgende delen niet veel vernieuwends en is het iedere keer hetzelfde trucje, maar hé, boeie :P; Het is wel vermakelijk.

 

Mega Man X3 krijgt dus hier mijn stem.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mega Man X3. Het is de zoveelste X in de serie. Ik vind de Mega Man X serie leuk maar Lost Vikings is wel een stuk origineler. Vanwege de originaliteit kies ik daarom voor Lost Vikings.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...