Ga naar inhoud

Poule 08-06  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Street Fighter II Turbo
    • Tetris Battle Gaiden


Aanbevolen berichten

5aa5ab595b7d5_Poule08-06.thumb.png.100ea8617c60ee21eabd2dcba0165101.png

 

Street Fighter II Turbo

Super Street Fighter II Turbo is een conversie van de arcade versie van een vechtspel, waarin je het opneemt tegen een computer of een andere speler. Het is gebaseerd op Street Fighter 2, maar met een grotere cartridge. Onderdeel van het spel is ook de Champion Edition versie van het spel. In de Turbo versie is de snelheid van het spel in te stellen in vier modes. Diverse personages hebben nieuwe vechtbewegingen gekregen; Ryu en Ken kunnen een orkaanschop uitvoeren in de lucht, E. Honda kan een anti-luchtaanval uitvoeren, genaamd "Sumo Smash" en Dhalsim heeft een Yoga Teleporteer move.

 

Tetris Battle Gaiden

Tetris Battle Gaiden is een puzzle game die alleen uitgebracht is in Japan. Je kan tegen de computer spelen of tegen een andere speler. De bedoeling is, net als met de originele Tetris, om een horizontale lijn van blokjes te maken. Als je zo’n lijn gemaakt hebt dan zal het speelveld van de tegenstander omhoog gaan. Dit gaat zo door tot een van de twee spelers geen ruimte meer heeft. Ook zitten er power-ups in de blokken die het spel beïnvloeden.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Totaal oninteressant, beide niet geweldig, beide al uitgeschakeld. Als ik moet kiezen dan Street Fighter, omdat ik liever een beat 'em up / button bash speel op een home console dan weinig inspiratie-opwekkende Tetris games ;). Daarnaast heeft Street Fighter nog enkele aardige soundtrack melodieën.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik val in herhaling, maar ook ik ga voor Street Fighter II Turbo, ook met dezelfde reden als de stemmers voor mij; 

Liever een potje rammen dan Tetris spelen op een SNES; Tetris is voor mijn beleving een handheld, danwel een pc game.

Verder volledig oninteressante battle, want dit zijn de nummers 3 en 4 uit de poule.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...