Ga naar inhoud

Poule 11-05  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Tiny Toon Adventures - Buster Busts Loose!
    • Plok


Aanbevolen berichten

5aaee68835575_Poule11-05.thumb.png.98d113751121bee6a10790d43e74e071.png

 

Tiny Toon Adventures - Buster Busts Loose!

In dit platformspel speel je als Buster Bunny. Het spel heeft zes levels en ieder level heeft een doel, bijvoorbeeld Dizzy Devel voeren of Duck Vader verslaan. De levels spelen zich af in diverse omgevingen; In een school, in het wilde westen, in een trein, in een spookkasteel, in een stadium, in de lucht en op een ruimteschip.  Na het uitspelen van het level krijgt de speler de kans om extra levens te winnen in de vorm van een minigame, zoals bijvoorbeeld Bingo en Mystery Weight Challenge. Bonuspunten kun je verdienen door sterren te verzamelen. Deze worden achtergelaten door de vijanden die je verslaat. Bij het verzamelen van honderd sterren krijg je een extra leven. Vijanden kun je verslaan door er op te springen.

 

Plok

Dit is een platformspel met in de hoofdrol Plok. Plok kan ledematen naar zijn vijand gooien. Als je de vijand raakt zullen de ledematen weer terug keren naar zijn lijf. Bij sommige puzzels moet je een ledemaat opofferen om een schakelaar om te zetten. Als je de schakelaar raakt komt dat ledemaat aan een klerenhanger te hangen. Deze kan zich naast de switch bevinden of ergens anders in het level. Sommige schakelaars kun je alleen omzetten met een bepaald ledemaat. Er zijn ook power-ups over het level verspreid. Voorbeelden zijn een vlammenwerper, bokshandschoenen en raketwerpers, maar ook zijn er voertuigen zoals een tank of een helikopter.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga hier voor Plok. Origineel karaktertje en prima gameplay. Zo'n verfrissend spel dat ik relatief laat heb ontdekt. Het gebruikte kleurenpalet vind ik ook erg fijn. Tiny Toons is ook een prima platformer, maar bij gebrek aan gunfactor bij mij (was nooit fan van de serie en karakters) wint Plok het bij mij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Plok ziet er inderdaad leuk uit en zou wat mij betreft ook zeker naar de volgende ronde mogen.

Maar het spel staat nu tegenover Tiny Toons en eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik eerder Tiny Toons speel dan Plok.

 

Dus mijn stem gaat in deze battle naar Tiny Toon Adventures.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Plok is één van die opvallende outsiders in deze contest. Het oogt als een vrolijk en kleurrijk spel, leuke gameplay en ook grafisch is er weinig op aan te merken. Het zal vooral de onbekendheid en daarmee gebrek aan nostalgie zijn dat deze titel niet de beste SNES game wordt, maar het is wel ver gekomen omdat alles gewoon heel degelijk is uitgewerkt. Tiny Toons is voor mij duidelijk de 'topper' uit deze pool én is ook nog enigszins nostalgisch, dus ik kan helaas voor Plok niet anders... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uitslag11_05.png.8d827498d24e34d15106895c09a4305b.png

 

Tiny Toon Adventures - Buster Busts Loose! wint deze battle.

 

Tiny Toon Adventures - Buster Busts Loose! is poule winnaar geworden.

Plok heeft te weinig punten gehaald tijdens de poule fase en is uitgeschakeld. 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...