Ga naar inhoud

Poule 12-05  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Earthworm Jim
    • The Magical Quest, Starring Mickey Mouse


Aanbevolen berichten

5aaee7ec8ad6a_Poule12-05.thumb.png.995e3444343a884e0c787a06bc8cca9e.png

 

Earthworm Jim

Earthworm Jim is een run-and-gun platformspel. De speler bestuurt een worm genaamd Jim en moet diverse obstakels ontwijken en vijanden verslaan, terwijl hij zich door de levels beweegt. De speler kan schieten met zijn geweer of zijn hoofd gebruiken als lasso. Met deze lasso kun je ook gebruik maken van haken om zo verder te zwaaien. Soms zijn er extra opdrachten te voltooien in een level. Bijvoorbeeld het lanceren van een koe, of een puppy door het level heen loodsen. Er zijn diverse gevechten met eindbazen. Tussen elk level zit een race level genaamd “Andy Asteroids”. In dit level zie je Jim van achteren en moet je hem door een buizenstelsel leiden. Ook bevat het spel nog andere onderdelen, zoals bungie-jumpen, vechten en een doolhof onder water.

 

Magical Quest, The - Starring Mickey Mouse

In dit platformspel is het de taak van de speler om Pluto terug te vinden. Er zijn vier sets kleren die Mickey aan kan doen. Mickey begint in traditionele kleding waarmee hij dingen kan pakken en gooien. Met de goochelaarskleren kan hij magie schieten, onder water ademen en vliegende tapijten besturen. Met het brandweerpak kan hij water spuiten tegen zijn vijanden, branden blussen, blokken wegduwen en ijspegels maken. In zijn bergbeklimmerspak kan hij bergen beklimmen en met zijn grappling haak vijanden verslaan en objecten pakken.

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm tja... in de eerste stemronde heb ik niet voor de aardworm gekozen, maar bij beter bestuderen van het filmphe moet ik toch wel de conclusie trekken dat dit spel toch wel erg goed in elkaar zit.

Zeker de hele manier van bewegen dn de blik van Jim zijn mooi uitgewerkt.

Mickey is dan in vergelijking een wat simpelere uitwerking van een platformspel.

 

Dus ik ga hier ook voor Earthworm Jim.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...