Ga naar inhoud

De Mol 2018 (BE) Pool


Aanbevolen berichten

intro.png.f6604e820c61d066185c793308823ae1.png

 

Uitzending.png.f02ccbb1a18bcc806010ac25422de74c.png

 

5ab0393f1013b_DeKandidaten.png.e88e778490ffeeabfd077600ca06382a.png

5ab0396ea2118_DeMol18BE.thumb.png.81371f67a85e0bf58f9efc896df3977a.png

 

5ab03942c00ed_AfgevallenKandidaten.png.f2c603c99a34d5a42e118469abf1faec.png

 

5aef6dda964d4_KandidatenAfvallersBE.png.f0f54f3de4c10be2ed79fc75869f61bc.png

 

5ab03947b5124_Hoewerkthet.png.d73ff029573a61f3a9dd3aa6868cd5a7.png

Hieronder staat overzichtelijk uitgelegd hoe het spel werkt.

Mocht je het televisieprogramma nog niet eerder hebben gezien dan wordt zeker aangeraden om onderstaande door te lezen, zodat je de spelregels begrijpt.

 

uitleg.thumb.png.f3143c5488cc044f5942498d37ca1850.png

 

5ab0394ad3e61_Depool.png.12ee5ebf94143cb1b287ce751f62f3ea.png

De Mol 2018 (BE) Pool bestaat net als de Nederlandse versie uit dezelfde 3 onderdelen, die per onderdeel worden uitgelegd:

Spoiler

Onderdeel 1: Voorspellings vragen
Iedere deelnemer beantwoordt voordat het programma begint de onderstaande vragen:

 

  • De Mol is een: Man / Vrouw
  • De Winnaar is een: Man / Vrouw
  • De Verliezer is een: Man / Vrouw
  • De 1e Afvaller is een: Man / Vrouw
  • De Uiteindelijke Pot Wordt: € .... ,-


Onderdeel 2: Mol, Winnaar, Verliezer en Afvaller voorspellen
Iedere deelnemer stuurt wekelijks (uiterlijk zondag avond 20:00 uur) zijn voorspelling door over wie zij denken dat op dat moment achtereenvolgens De Mol, De Winnaar, De Verliezer en De Afvaller van de week zijn:
LogosBE.png.ad9d1afbe505ea64ebabbe4e4c0accdf.png

Voorspellen kan door in het invulbestand de bijbehorende logo's onder de kandidaat te slepen, waarvan zij denken dat ze op dat moment horen.
In de Vlaamse versie valt er bijna altijd in elke aflevering een kandidaat af, maar het kan ook voorkomen dat er afleveringen tussen zitten, waarin er niemand afvalt (doordat bijvoorbeeld de kandidaten nog een kans krijgen om terug te keren in het spel).
Als de deelnemer denkt dat het wel eens zou kunnen zijn dat er niemand afvalt, dan kan het symbool voor Afvaller van de week (het rode scherm) naar de laatste kolom (een rood scherm met een rood kruis (geen afvaller) worden gesleept.
Let op: Het kan voorkomen dat een afvaller pas in een volgende aflevering bekend wordt gemaakt, in plaats van in de laatste minuten van een reguliere aflevering.
Als dit gebeurt dan geldt de aflevering waarin de exit bekend wordt gemaakt als de aflevering waarin de deelnemer is afgevallen.
Het kan ook gebeuren dat bekend wordt gemaakt dat een kandidaat nog terug kan keren in het spel. Als dit gebeurt in dezelfde aflevering als waarin de kandidaat af zou vallen dan geldt voor die specifieke aflevering "geen afvaller".
Als dit bekend wordt gemaakt in de volgende aflevering dan geldt voor de aflevering daarvoor dat de kandidaat afgevallen is en kunnen er in die reguliere aflevering waarin het bekend gemaakt wordt potentieel 2 afvallers zijn (die dan ook beiden goed gerekend worden indien voorspeld).

Onderdeel 3: Pasvragen (Jokers)
Iedere deelnemer beschikt elke week over 10 pasvragen (jokers).
Deze pasvragen (jokers) kunnen door iedere deelnemer worden ingezet op kandidaten waarvan zij het sterke gevoel hebben dat die kandidaat zeker niet af zal gaan vallen in de te voorspellen week.
Ook deze pasvragen (jokers) kunnen in het invulbestand op dezelfde manier als bij onderdeel 2 onder de namen worden gesleept.

 

Invulbestand.png.1a8215ed63ba86c0ce71892fcb831c03.png

Hieronder een afbeelding van het invulbestand met uitleg

 

InvulbestandBE.thumb.png.a5ecfdd1b2292fa74eca8b3ffd5a2efa.png

Download hier het Excel bestand (hierin vind je ook de speluitleg)
De Mol 2018 (BE) Pool (xls).xls

 

puntentelling.png.687e4cd7b19d67ea0b590bdd1782db12.png

De punten kunnen als volgt worden verdiend en/of worden als volgt toegekend:

 

Onderdeel 1:
Voor elke goed voorspelde vraag verdient de deelnemer 10 bonuspunten
Voor de laatste vraag geldt dat de deelnemer die het dichtst bij het uiteindelijke bedrag zit 10 bonuspunten krijgt.

Onderdeel 2:
Voor iedere goede voorspelling (en dit zal logischerwijs pas volledig duidelijk worden na afloop van het programma) geldt de puntentelling in het onderstaande schema:
5ac0ccc249b95_Ronde2BE.png.0b0f8ba3039e235b362e2be66d01f5e7.png

Goede voorspellingen worden in het spel worden wekelijks minder waard, omdat er logischerwijs minder kandidaten overblijven en er steeds meer informatie bekend wordt.
Op deze manier blijft het spannend en wordt voorkomen dat een deelnemer "uitgeschakeld" is als zijn/haar mol uit het spel vliegt, nadat hij/zij enkele weken op deze mol heeft gezeten.
Uiteraard mag er net zoveel gewisseld en gewijzigd worden door de weken heen als de deelnemer dat wilt, maar logischerwijs ligt de voorspelling vast als de aflevering is uitgezonden.

Onderdeel 3:
Iedere pasvraag (joker) is 1 punt waard.

  • Als een pasvraag (joker) wordt ingezet op een kandidaat die de volgende ronde haalt dan is de pasvraag (joker) / het punt verdiend
  • Als een pasvraag (joker) wordt ingezet op een kandidaat die blijkt af te vallen dan wordt de pasvraag (joker) / het punt verloren

Op deze manier kun een deelnemer net als in het echte spel zelf de keuze maken om de inzet te spreiden over meerdere kandidaten of om vol op een kandidaat in te zetten (bijvoorbeeld iedere kandidaat 1 pasvraag (joker), of alle 10 pasvragen (jokers) op 1 kandidaat).


Voor aflevering 9 geldt (omdat er dan geen afvallers meer zijn), dat de pasvragen (jokers) kunnen worden verzilverd als deze op de uiteindelijke mol zijn ingezet.

 

spelregels.png

Spoiler
  • Iedere deelnemer die mee wil doen, download het bestand en vult deze wekelijks in
  • Iedere deelnemer stuurt zijn inzending uiterlijk voor de start van de uitzending via PB naar mij (zodat ik alle voorspellingen in een algemeen overzicht in de OP kan verwerken en het overzichtelijk blijft)
  • Het voorspellen mag op geheel eigen invulling en veranderen mag zoveel als je wilt, echter veranderen van voorgaande voorspellingen is niet meer mogelijk
  • Als een week niet wordt ingevuld heeft dat geen gevolgen voor de deelname, maar uiteraard wel gevolgen voor de puntentelling (de niet ingezette punten worden dan ook niet verdiend)
  • De winnaar van de Pool is de deelnemer met de meest verdiende punten
  • Mochten na afloop 2 deelnemers exact hetzelfde aantal punten hebben (en die kans is vrij klein), dan is voorspellingsvraag 5 (de hoogte van het eindbedrag in de pot) doorslaggevend (de deelnemer die er het dichtst bij zit die wint)
  • De winnaar en runner-up (afhankelijk van het aantal deelnemers) krijgen een award

 

spelverloop.png.2fc216b111877822b13d4067e14d56f8.png

Hieronder staat het schema met de volgorde waarin de kandidaten afvallen (en waarin dus ook te zien is wie er nog in zitten.

Logischerwijs is het schema nu nog leeg, maar die wordt per aflevering ingevuld.

Onderin het schema wordt ook het bedrag in de pot per aflevering bijgehouden.

 

Verloop.thumb.png.ddfed7a58192547178f518156c410ff1.png

 

stand.png.9ff035a299c43644eb17a43ed4008ac1.png

Hieronder worden de inzendingen van iedere deelnemer per onderdeel (en per aflevering) getoond.

Daarnaast is ook de (tussen)stand zichtbaar.

5afb26faa9061_1Stand.png.8bf17e898d9cd263f2530217ce7748cd.png

 

2.thumb.png.5d09225ababdbe3d4905eecdc61090b7.png

 

2B.png.ef6810d957b7b8c0d9c95c77f72f5faf.png

 

3.thumb.png.2295243c5153d3300cc20b769293f431.png

 

Doe mee; Download het invulbestand, voorspel wekelijks je mol, winnaar, verliezer en afvaller en zet pasvragen (jokers) in om kans te maken op een award!

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gepost (aangepast)

Bijgaand een link naar een kleine teaser voor het programma.

https://www.vier.be/video/de-mol/maak-kennis-met-de-10-kandidaten-van-de-mol-2018#

 

Daarnaast ook een filmpje waarin de kandidaten 1 voor 1 langskomen (selectiegesprekken) - Dit filmpje kun je gebruiken voor de eerste indruk van alle kandidaten.

https://www.vier.be/video/de-mol/bekijk-exclusief-de-selectiegesprekken-van-de-mol-kandidaten# 

 

En voor een kleine hulp naar voorbereidingsvraag (de potvraag), hieronder ook een tabel met de eindstanden van de pot van de voorgaande seizoenen.

bedragen.png.0d6d7b7b986ac9cd0a9b7493e47b155b.png

 

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ziet er weer tof uit! Ik ga zsm een opgave insturen, wordt wel een stuk lastiger dan bij de NL versie, want dit zijn natuurlijk onbekende lui :P. Toch heb ik wel al wat gevoel bij 'die sowieso niet' en 'die misschien'.

 

@RM stuur de mensen die ja hebben gezegd ook even een pb, dan krijgen ze ook een mail (gezien de korte tijd tot aflevering 1). Verder is een kalender-item wellicht weer handig!

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wellicht een domme vraag, maar waar kan ik straks de uitzendingen (live) bekijken? Vier zit niet in mijn zenderpakket. En als live niet kan, hoe kan ik de afleveringen achteraf bekijken zonder dat ik op een website kom waar al duidelijk staat wie de afvaller is? Kan dat gewoon allemaal via de website van Vier? :) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden, Hinse zei:

Wellicht een domme vraag, maar waar kan ik straks de uitzendingen (live) bekijken? Vier zit niet in mijn zenderpakket. En als live niet kan, hoe kan ik de afleveringen achteraf bekijken zonder dat ik op een website kom waar al duidelijk staat wie de afvaller is? Kan dat gewoon allemaal via de website van Vier? :) 

Djkoelkast maakt ze beschikbaar (linkje naar de stack volgt) zodat je internet en dus spoilers eventueel kunt vermijden ;). En volgens mij kan het ook via de website van Vier, maar dan heb je inderdaad dus wel meer kans om gespoild te worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
On 3/20/2018 at 12:06 AM, RM said:

Bijgaand een link naar een kleine teaser voor het programma.

https://www.vier.be/video/de-mol/maak-kennis-met-de-10-kandidaten-van-de-mol-2018#

 

Daarnaast ook een filmpje waarin de kandidaten 1 voor 1 langskomen (selectiegesprekken) - Dit filmpje kun je gebruiken voor de eerste indruk van alle kandidaten.

https://www.vier.be/video/de-mol/bekijk-exclusief-de-selectiegesprekken-van-de-mol-kandidaten# 

 

En voor een kleine hulp naar voorbereidingsvraag (de potvraag), hieronder ook een tabel met de eindstanden van de pot van de voorgaande seizoenen.

bedragen.png.0d6d7b7b986ac9cd0a9b7493e47b155b.png

 

 

DIe blikken in het begin, erg pokerfaced, allemaal. En die introductie, gewoon zoals in het normale leven....moeilijk ..

Link naar bericht
Delen op andere sites
45 minuten geleden, Ross zei:

DIe blikken in het begin, erg pokerfaced, allemaal. En die introductie, gewoon zoals in het normale leven....moeilijk ..

Zoveel beter dan de NL versie dus ;)Deze mensen ken je niet en je hebt dus totaal geen referentiemateriaal voor wel / geen pokerface of 'of hun gedrag afwijkt van hoe je ze kent van tv'. Gewoon zuiver het spel spelen, geen gemonteer, en iedereen speelt het spel keihard en genadeloos. De trailers zijn ook weer fantastisch (starten met levend te worden begraven, brrr _O_!)

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden, Hinse zei:

Wellicht een domme vraag, maar waar kan ik straks de uitzendingen (live) bekijken? Vier zit niet in mijn zenderpakket. En als live niet kan, hoe kan ik de afleveringen achteraf bekijken zonder dat ik op een website kom waar al duidelijk staat wie de afvaller is? Kan dat gewoon allemaal via de website van Vier? :) 

Ik maak ze beschikbaar via Stack, geheel spoilervrij en zo snel mogelijk na uitzending. Ik zet er nooit iets over op twitter of facebook.

Wel de vraag de bestanden niet verder te delen, ik heb er een hoop werk aan ze te knippen (haal de reclames eruit en ook alle "straks"-spolers, het wordt in België commerciëel uitgezonden).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk aan jullie inzendingen, ik heb er nu slechts 2 binnen (exclusief mijn eigen inzending) ;).

Inzendingen kunnen worden gestuurd tot morgenavond 20:00 uur

 

@MarsM, Ik heb iedereen die belangstelling had inmiddels een pb gestuurd.

Zodadelijk zet ik ook de agenda weer op ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
42 minuten geleden, MarsM zei:

 

Jammer overigens dat Joost alsnog geen inzending meer heeft gedaan ;(

Het begint inderdaad weer lekker van mijn kant o|O Ik zal de komende weken echt proberen op tijd in te sturen. helaas begin ik daarmee meteen op achterstand, affijn dat is mijn eigen schuld......

 

Excuses alsnog, het is geen desinteresse maar ik moet gewoon effe wennen dat het begonnen is. Raar als je het niet via het scherm kan volgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

WAARSCHUWING

 

Als je NIET wilt weten wie er afvalt, ga dan NIET naar de website van VIER.be (waar ook de links in de 2e post van dit topic naartoe verwijzen)!!

De afvaller is direct zichtbaar en je wordt 100% gespoilerd als je niet wilt weten!

 

Wacht de upload van @djkoelkast af om de afleveringen te bekijken.

De link naar de Stack gaan jullie morgen ontvangen via pb.

 

Ik werk zodadelijk alvast de eerste tussenstand bij, inclusief de later ingezonden voorspellingen van Joost (de voorbereidingsvragen, exclusief de eerste afvaller).

Ook hiervoor geldt; Als je niet wilt weten wie er afvalt kun je beter de OP nog even vermijden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden, Joost zei:

Het begint inderdaad weer lekker van mijn kant o|O Ik zal de komende weken echt proberen op tijd in te sturen. helaas begin ik daarmee meteen op achterstand, affijn dat is mijn eigen schuld......

 

Excuses alsnog, het is geen desinteresse maar ik moet gewoon effe wennen dat het begonnen is. Raar als je het niet via het scherm kan volgen.

Zo'n pooltje kan altijd heel raar lopen dus wie weet (de eerste schiftvraag hebben de meesten al fout, dus die punten hoef je veelal al niet in te lopen)... en anders is meedoen voor de good-old-times gezelligheid sowieso leuk :Y).

 

Overigens; op één pool-deelnemer na denkt iedereen dat de Mol een man is. Dat is toch wel opmerkelijke eensgezindheid :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

De 1e aflevering is aan het uploaden. Je kunt er voor kiezen die te downloaden en af te spelen op een apparaat naar keuze, het is mp4, dus kan ook op smart tv's enzo.

Je kunt ook de aflevering online aanklikken (let op: we zitten in seizoen 6, dus S06E01 is de eerste aflevering, seizoen 5 staat er ook volledig op, in een aparte map, dat is het seizoen van vorig jaar)) en dan op preview klikken (of op het oogje als je mobiel kijkt) om de aflevering te streamen (zoals op youtube).

 

Om de volledig gedownloade bestanden af te spelen adviseer ik Videolan (VLC Media Player) of MPC-HC te gebruiken.

 

SVP de afleveringen niet verspreiden, er zit een hoop werk in het perfect knippen (alle "straks..." stukjes en reclames zijn weg).

 

De afleveringen duren allemaal rond de 70-75 minuten en een volledige download is zo'n 2,5GB (ik upload 100% de uitzendkwaliteit in 1080i mp4).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Spoiler

Mmz, 1e afvaller is goed, alleen vind haar wel bijzonder knullig reageren / doen in ALLE opdrachten. Tevens lijkt het of ze meer weet.. Presentator en afvaller contacteren of ze elkaar al veel eerder hebben gesproken, neemt constant de lead, schreeuwt het hardst, zorgt voor net 4 minuten vertraging bij het opgraven....en ze wordt door niemand vermoed? Rode boekje, rood scherm...en "we zien elkaar nog"

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uur geleden, Ross zei:
  Toon verborgen inhoud

Mmz, 1e afvaller is goed, alleen vind haar wel bijzonder knullig reageren / doen in ALLE opdrachten. Tevens lijkt het of ze meer weet.. Presentator en afvaller contacteren of ze elkaar al veel eerder hebben gesproken, neemt constant de lead, schreeuwt het hardst, zorgt voor net 4 minuten vertraging bij het opgraven....en ze wordt door niemand vermoed? Rode boekje, rood scherm...en "we zien elkaar nog"

 

 

 


Ik snap je punt, maar voor mij geldt écht de ongeschreven regel: 'Rood scherm is rood scherm'. Eventueel terugkeren in het spel kan, maar de Mol krijgt nóóit een (voor de kijker zichtbaar) rood scherm.

 

Maw: 1 van die 9 anderen is de Mol.

 

Naast die ene eerder besproken blamage in Australië is hier gelukkig nergens ooit van afgeweken, anders kap ik er sowieso gelijk mee (net als de Australiërs overigens). Dat zijn gewoon de wetten van het spel ;)
 

 

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, MarsM zei:
  Toon verborgen inhoud

 


Ik snap je punt, maar voor mij geldt écht de ongeschreven regel: 'Rood scherm is rood scherm'. Eventueel terugkeren in het spel kan, maar de Mol krijgt nóóit een (voor de kijker zichtbaar) rood scherm.

 

Maw: 1 van die 9 anderen is de Mol.

 

Naast die ene eerder besproken blamage in Australië is hier gelukkig nergens ooit van afgeweken, anders kap ik er sowieso gelijk mee (net als de Australiërs overigens). Dat zijn gewoon de wetten van het spel ;)
 

 

Australië heeft daarna nog 2 seizoenen gedaan hoor ;) 

Nee 3 zelfs, er is nog een 'nakomertje' geweest een aantal jaar geleden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, djkoelkast zei:

Australië heeft daarna nog 2 seizoenen gedaan hoor ;) 

Nee 3 zelfs, er is nog een 'nakomertje' geweest een aantal jaar geleden.

Oh sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat de kijker die actie had 'afgestraft'. Waarschijnlijk haal ik het door elkaar met Amerika waar iedereen er op tijd uit ging omdat de Mol zich na een domme actie had verraden aan alle deelnemers en iedereen het al wist -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites
9 minuten geleden, MarsM zei:

Oh sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat de kijker die actie had 'afgestraft'. Waarschijnlijk haal ik het door elkaar met Amerika waar iedereen er op tijd uit ging omdat de Mol zich na een domme actie had verraden aan alle deelnemers en iedereen het al wist -0-

Ja, vanaf al een vroege aflevering ging het op tijd en niet meer op aantal goede antwoorden toch :P 

Dat seizoen heb ik gezien, maar sowieso de Amerikaanse (en de Britse) niet echt mijn ding.

Link naar bericht
Delen op andere sites
57 minutes ago, MarsM said:

Oh sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat de kijker die actie had 'afgestraft'. Waarschijnlijk haal ik het door elkaar met Amerika waar iedereen er op tijd uit ging omdat de Mol zich na een domme actie had verraden aan alle deelnemers en iedereen het al wist -0-

Dat was toch in Spanje?

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 hours ago, MarsM said:
  Hide contents

 


Ik snap je punt, maar voor mij geldt écht de ongeschreven regel: 'Rood scherm is rood scherm'. Eventueel terugkeren in het spel kan, maar de Mol krijgt nóóit een (voor de kijker zichtbaar) rood scherm.

 

Maw: 1 van die 9 anderen is de Mol.

 

Naast die ene eerder besproken blamage in Australië is hier gelukkig nergens ooit van afgeweken, anders kap ik er sowieso gelijk mee (net als de Australiërs overigens). Dat zijn gewoon de wetten van het spel ;)
 

 

True, maar vond het wel bijzonder gedrag ....

Link naar bericht
Delen op andere sites
36 minuten geleden, Joost zei:

Merk wel als je 'm op tablet bekijkt het beeld erg onrustig is, via laptop oogt het beter. Kwaliteit is wel haarscherp trouwens!

Ik upload 100% de uitzending, ik haal alleen de reclames enzo weg. Die uitzending is interlaced, je tablet is progressive. Je kunt het beste een speler als VLC installeren (ook op je laptop) en dan deinterlace aanzetten, dan is de beweging minder hakkelig. Als je in de browser kijkt is er helaas niets aan te doen. Als ik ze deinterlaced moet uploaden dan moet ik er heel veel extra moeite voor doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 27-3-2018 at 22:18, djkoelkast zei:

Tevreden over hoe de afleveringen worden aangeboden?

Helemaal top, bedankt voor je moeite! :)

Haarscherp en lekker praktisch zo!

 

En... dit is echt gewoon genieten (sowieso de Vlaamse taal ben ik dol op), geweldige aflevering en leuke sfeer / spellen. Daar kan het NL productieteam echt nog wat van opsteken! Geen flauw idee nog wie de Mol is :P (m'n 3 hoofdverdachten zijn Bahador, Pascale en Pieter).

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 27-3-2018 at 09:47, MarsM zei:

Oh sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen. Ik dacht dat de kijker die actie had 'afgestraft'. Waarschijnlijk haal ik het door elkaar met Amerika waar iedereen er op tijd uit ging omdat de Mol zich na een domme actie had verraden aan alle deelnemers en iedereen het al wist -0-

Hier wil ik meer over weten. Mars, care to explain? Al gegoogeld maar kon nog niks vinden. :P (also, misschien deze posts naar het centrale topic verhuizen? Voordat we helemaal van de pool afwijken :D )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn complimenten voor de 1080i-video, te meer omdat je het zo kan downloaden en in spelers als VLC/MPC-HC met deïnterlacefilters geheel naar wens kan afspelen. Ik heb al zo vaak deïnterlaced uploads van interlaced programma's gezien op bijvoorbeeld Usenet (dit seizoen ook weer de NL WIDM), waarbij het gewoon zonde is want je krijgt niet langer de kans er zelf iets anders qua beeldvorming van te maken, maar je gooit er toch -in relatieve zin- frames mee weg. Een hoop technisch geneuzel, zal ik niet verder op doorgaan.

 

Verder mijn complimenten dat dj ons vanuit de top des lands helpt aan een fullHD-uitzending van een zender die we eigenlijk niet eens zouden mogen ontvangen _O- Streamen via Stack ging prima en ik wil vooral aanraden om de laptop met een HDMI-kabeltje op je tv aan te haken, heerlijke kijkervaring! :)

 

Over de pool zelf...

 

Mja, ik heb mijn jokers nog. Daar is het wel mee gezegd denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 27-3-2018 at 10:44, RM zei:

Dat was toch in Spanje?

Even opgezocht nog en was inderdaad het 2e seizoen van El Topo dat wekelijks zou worden uitgezonden vanuit Australië, maar zó weinig kijkers had dat ze al na aflevering 2 de show hebben gecancled / de Mol bekend hebben gemaakt en het bedrag van 10.000 in de pot hebben verdeeld over de resterende kandidaten.

 

Het 2e seizoen in Amerika werd in september 2001 ook na 3 afleveringen gecancled door weinig kijkers (als gevolg van 9/11). Die werd een half jaar later in de zomer alsnog volledig uitgezonden. Ze keerden daarna terug voor een 3e en 4e seizoen, maar net als in Nederland in een format 'Celebrity Mole'.

 

@samba-boy Die waren slecht en in mijn herinnering was het 4e seizoen die serie waar iedereen het in het begin al wist (iets met een vrijstelling waarbij de Mol zó overdreven gespeeld kwaad werd op een andere deelnemer dat iedereen het gewoon door had). Ook was er daarna iets met pinatas slaan waar de Mol door de groep in de niet-sabotage rol werd geplaatst (ze wilde de knuppel maar de groep greep daarop in) en toen besloot ze maar te doen of ze ziek was en stapte uit dat spel, waardoor alsnog geld verloren ging. De producers hebben achteraf ook gevraagd of ze daar écht ziek was... die hadden het natuurlijk ook anders gepland.

 

Again, m'n geheugen laat me even in de steek, maar @djkoelkast herinnert het zich blijkbaar ook nog deels... :P

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
 

 


What the... 4 mensen op dezelfde Mol? :+. Ga ik toch om die reden sterk twijfelen...

En misschien samba-boy ook, maar die gaat waarschijnlijk net als bij Simone de rest van Pieters verblijf in de serie all-in? :7

Edit; crisis, die denkt dat het juist de afvaller is... maf pooltje weer _O-

 

 

En... Joost... alweer te laat! Dat zijn nu al twee blauwe briefjes. De 3e keer is het een week lang corvee he... :X :P

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minutes ago, MarsM said:
  Hide contents

 


What the... 4 mensen op dezelfde Mol? :+. Ga ik toch om die reden sterk twijfelen...

En misschien samba-boy ook, maar die gaat waarschijnlijk net als bij Simone de rest van Pieters verblijf in de serie all-in? :7

Edit; crisis, die denkt dat het juist de afvaller is... maf pooltje weer _O-

 

 

En... Joost... alweer te laat! Dat zijn nu al twee blauwe briefjes. De 3e keer is het een week lang corvee he... :X :P

Ik vond de afvaller van deze week nog best verrassend te noemen overigens...

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uur geleden, MarsM zei:
  Toon verborgen inhoud

 


What the... 4 mensen op dezelfde Mol? :+. Ga ik toch om die reden sterk twijfelen...

En misschien samba-boy ook, maar die gaat waarschijnlijk net als bij Simone de rest van Pieters verblijf in de serie all-in? :7

Edit; crisis, die denkt dat het juist de afvaller is... maf pooltje weer _O-

 

 

En... Joost... alweer te laat! Dat zijn nu al twee blauwe briefjes. De 3e keer is het een week lang corvee he... :X :P

Ik hèb mijn inzending woensdag al naar RM gestuurd......,,

Link naar bericht
Delen op andere sites

@samba-boy aaah. In dit geval is het wel veilig, ik bedenk me dat het niet per sé een spoiler tag had hoeven hebben. Niks over een afvaller of het spel o.i.d. ;).

 

@djkoelkast ook niet best, dat is al de tweede week op rij dat er een storing in de uitzending zat. In Nederland zou iedereen wel over de zeik zijn :+ (of bedoelde je een storing in jouw verbinding?

 

@Joost Oh? Ik baseerde het op dat jouw vakjes nog open stonden in het schema, sorry 8)7Misschien dat het dan ergens tussen RM’s pb’s is blijven hangen...

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, MarsM zei:

 

@Joost Oh? Ik baseerde het op dat jouw vakjes nog open stonden in het schema, sorry 8)7Misschien dat het dan ergens tussen RM’s pb’s is blijven hangen...

Ik denk het wel, maar realiseer me nu ook dat ik het bericht zelf wat te onopvallend gestuurd heb. Het zat in een reply op een andere PM wisseling over de pool. Kennelijk is dit voor RM wat te onoverzichtelijk. Ik stuur mijn oplossing vanaf nu wel in een nieuwe PM.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...