Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
RM

De Mol 2018 (BE) Pool

Recommended Posts

De afvaller was toch absoluut geen verrassing deze week (5 / 7 hadden hier ook op gegokt). Op de één of andere manier zijn de kandidaten die op een bepaald moment het minst verdacht zijn in het spel steeds ook wel degenen die er uit liggen. Steve was sowieso echt niet de Mol. Op Kelly als blinde inzet in aflevering 1 na, zijn de overblijvend ook wel precies de kandidaten die ik bij de laatste 5 had verwacht. Voor de pool heb ik ook op geen van de afvallers tot nu toe de Mol, Winnaar of Verliezer kolom ingevuld. Vanaf nu gaat het wel echt spannend / verrassend worden welke resterende 2 personen de finale niet gaan halen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 hours ago, MarsM said:

Hide contents

De afvaller was toch absoluut geen verrassing deze week (5 / 7 hadden hier ook op gegokt). Op de één of andere manier zijn de kandidaten die op een bepaald moment het minst verdacht zijn in het spel steeds ook wel degenen die er uit liggen. Steve was sowieso echt niet de Mol. Op Kelly als blinde inzet in aflevering 1 na, zijn de overblijvend ook wel precies de kandidaten die ik bij de laatste 5 had verwacht. Voor de pool heb ik ook op geen van de afvallers tot nu toe de Mol, Winnaar of Verliezer kolom ingevuld. Vanaf nu gaat het wel echt spannend / verrassend worden welke resterende 2 personen de finale niet gaan halen...

Same here.

Dit is ook het moment dat er klappen gaan vallen in de pool standen ;).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, djkoelkast zei:

Ik zag dingen die blijkbaar niemand zag en vooral die er niet waren _O- 

Tja en jij hebt toch de meeste ervaring met de Vlaamse Mol :+

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 22-4-2018 at 20:27, MarsM zei:

@samba-boy wat zijn we opvallend eensgezind deze editie -0- . En je hebt je uiteindelijk toch maar als 5e ook bij de 'Pascale is de Mol' club gevoegd? _O-

Ik zag het na het invullen ja, ik stond er al van te kijken :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uur geleden, djkoelkast zei:

Zo zie je maar dat dat geen reet helpt :+ 

Virtueel sta je nog op plek 1, niks aan de hand :D

Wel wederom het bewijs dat ze in België veel minder lopen te kloten met beelden monteren voor de kijker, nep-verdenkinkjes door kandidaten, en spel-beïnvloeding door de regie/makers (geldpot is ook gewoon hoger), aangezien de 5 afvallers en 5 verdachten door veel pool-deelnemers gewoon vrij goed zijn ingeschat qua inzetten. What you see is what it is, zeg maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze aflevering had een opbouw, jawadde.

Deze aflevering was met haar opdrachten EN montage beter dan de afgelopen twee SEIZOENEN van WIDM NL. Holy shit.

En dan moet de executie bij mij nog komen.

EDIT: Executie is geweest. Ben verbaasd. Was vergeten wat ik had ingevuld in de pool en toen ik dat terugzag deed ik een stom dansje

:')

Wàt een bizar spel _O_

aangepast door samba-boy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geweldig weer :Y

Wel blijft het zeer moeilijk om de Mol aan te wijzen. Bijvoorbeeld;

Waar ik Joke vorige aflevering samen met Steve sowieso niet meer als Mol verdacht twijfel ik er nu weer sterk aan. Dat fanatisme en jagen op pasvragen en vrijstellingen hebben toch veel geld gekost. Maar ook zijn er, vergelijkbaar met de NL editie in Mexico, wat noemenswaardige overeenkomstige punten. Dennis Weening had veel hints naar het getal 8 wat in de Mayakalender (8e maand) ‘Mol’ betekent. Joke wordt meermaals met het getal 8 in verband gebracht, in deze aflevering nog de 8 tot de macht 2 die ze verkeerd uitrekende in de wildwaterbaan, maar in de escaperoom had ze zichtbaar richting de camera ook een boek vast dat over de Maya’s ging en ook het ‘witte huis’ waar ze overnachtten had huisnummer 8.

Daarnaast is ze dierenarts en is elke aflevering nog in verband gebracht met ‘een’ dier: 1. Rat (letters uit de basketbalopdracht), 2. Chihuahua (spellen bij de groep 5-schoolvragen), 3. Stokstaartjes (Tequila-opdracht), 4. Een dode vlieg (die ze zelf vond), 5. Familieleden in dierenkostuums.

De geloofwaardigheid van Lloyd als Mol stort daarentegen juist weer een beetje in... hij corrigeert te vaak zodat er geld wordt verdiend.

En dan Pascale, Bahador en Pieter... ja, die kunnen zomaar de Mol zijn.

Rot spelleke :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen