Ga naar inhoud

Poule 13-05  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Secret Of Mana
    • Battletoads Double Dragon


Aanbevolen berichten

5ab815aacd33c_Poule13-05.thumb.png.ebef6f92184c337b7e5dd8b177c8040d.png

 

Secret Of Mana

Secret Of Mana is een actie RPG, waarbij je de wereld van bovenaf ziet. Anders dan in andere spellen is er een realtime vechtsysteem. Je navigeert door de wereld en moet diverse vijanden verslaan. Je bestuurt één van de drie karakters, bestaande uit een held, een meisje en een kabouter. Elk karakter heeft zijn eigen sterkten en zwaktes; De held kan geen magie gebruiken maar is sneller met wapens, Het meisje is een genezer die ondersteunende spreuken kan gebruiken en de kabouter kan aanvallende spreuken gebruiken. Om magie te leren moet je Elementals bevrijden. Er zijn acht Elementals die de elementen vertegenwoordigen zoals water, aarde en leven en elk element geeft de karakters weer verschillende spreuken.

 

Battletoads Double Dragon

Het vechtspel Battletoads & Double Dragon is een kruising tussen Double Dragon en Battletoads. Je kunt een karakter kiezen uit één van de twee games. Hiermee moet je zeven stadia doorlopen en alle vijanden schoppen en slaan. Aan het eind van elk stadium bevindt zich een eindbaas die je moet verslaan. Het spel kan gespeeld worden met 1 of 2 spelers.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Smaken verschillen soms, want Secret of Mana spreekt mij dan weer veel meer aan dan Battletoads (en Sunset Riders) ;). Ongetwijfeld niet de beste SNES game, maar op zichzelf een mooi uitgewerkte RPG met als enige échte minpunt dat je tegen de rand van het beeld aanloopt en daardoor lastig vooruit kunt kijken.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Oef lastig. Ik ben weg van RPG's en het schijnt dat Secret Of Mana goed is. Maar ik heb het nooit langer dan een half uur gespeeld. Ik heb wel pasgeleden een lang potje Battletoads en Double Dragon gespeeld en me goed vermaakt. Dus ik ga voor Battletoads.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze battle gaat puur om de winst in de poule, want beide games zijn door.

En als ik dan puur kijk naar het spel wat mij meer aanspreekt dan is dat voor mij ook Secret of Mana (zowel grafisch als muzikaal).

Dus laat Secret of Mana maar de poule winst pakken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...