Ga naar inhoud

Poule 13-06  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Star Fox
    • Ultimate Mortal Kombat 3


Aanbevolen berichten

5ab8165c7152f_Poule13-06.thumb.png.30c814c191268506bdd93aad6e4aaae2.png

 

Star Fox

Star Fox is een science-fiction spel. Het is het eerste spel in de serie en het is een rail shooter, wat betekent dat je ruimteschip een vaste route aflegt, maar waar je een beetje van kunt afwijken. De speler bestuurt de Arwing door allerlei omgevingen terwijl hij aangevallen wordt door verschillende vijanden, zoals ruimteschepen en robots. Je wordt geholpen door drie computergestuurde ruimteschepen. Op diverse plekken zijn power-ups te vergaren en aan het eind van elk level bevindt zich een eindbaas. De score van het level wordt berekend aan de hand van de hoeveelheid vijanden die zijn verslagen en hoe goed teamgenoten zijn verdedigd.

 

Ultimate Mortal Kombat 3

Ultimate Mortal Kombat 3 is een update van de normale Mortal Kombat 3 met een gewijzigd gameplay-systeem, een aantal extra karakters en een aantal andere toevoegingen. Diverse personages die afwezig waren in Mortal Kombat 3 zijn weer terug gekomen. Ook is er een nieuwe 2-tegen-2 modus en een nieuwe acht-speler toernooi modus toegevoegd. Om meer balans in het spel te krijgen hebben een aantal spelers nieuwe vechtmoves gekregen en sommige moves zijn gewijzigd. Er zijn ook nieuwe achtergronden in sommige levels.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Allebei al uitgeschakeld, dus "lekker boeiuhh", maar voor de vorm een overtuigende stem op Ultimate Mortal Kombat 3. Ik ben samen met @Hinse geloof ik de enige op Retroforum die dit genre waardeert, maar ik vind het een toffe game en zéker beter dan het fossiele Star Fox. En het Subway-theme uit MK3 is gewoon één van de vetste beat 'em up themes die ik ken :D.

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 hours ago, Frey said:

Star Fox dan toch maar, vind ik nog altijd boeiender dan Mortal Kombat.

Ik niet :P

Star Fox is zoals al vaker gezegd niet met de tijd meegegaan en het ziet er nu echt niet meer uit.

Ik heb het spel niet zo heel lang geleden nog gespeeld en na een kwartier was ik er wel klaar mee.

 

Dus mijn stem gaat naar Ultimate Mortal Kombat 3.

Zoals gezegd is het niet mijn favoriete game reeks, maar ik moet wel zeggen dat de muziek wel gaaf is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En nog een moeilijke keuze. Star Fox. Grafisch achterhaald, lastige besturing. Ten op zich van UMK3 iets wat me ook niet echt kan boeien. Ja dan denk ik dat ik toch kies voor de originele Star Fox. Want die zou ik op zijn minst nog wel een keer wat langer willen proberen te spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...