Ga naar inhoud

Poule 15-05  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Zombies Ate My Neighbors
    • The Mask
      0


Aanbevolen berichten

5ab818cff0e77_Poule15-05.thumb.png.97ceaedd3ceae79029a5359e37b586e4.png

 

Zombies Ate My Neighbours

Zombies Ate My Neighbors is een run-and-gun spel. Je kunt kiezen uit twee personages: Zeke en Julie. Als je met twee spelers speelt dan kun je beiden kiezen. Je loopt door diverse omgevingen, zoals een woonbuurt, winkels, pyramides en spookkastelen. Je komt diverse vijanden tegen, zoals horrorfilmbeesten, vampieren, weerwolven, enorme demonische baby's, inktvismannen, slechte poppen,  buitenaardse wezens, UFO’s, enorme mieren en zombies. Er zijn 48 levels, waarvan zeven bonuslevels. Diverse soorten buurtbewoners moeten worden gered, zoals barbecue chefs, onderwijzers, baby's, toeristen, inspecteurs, soldaten en honden. Als alle buurtbewoners zijn gered dan wordt een deur naar het volgende gedeelte geopend.

 

The Mask

Deze game is gebaseerd op de film met dezelfde naam. Het is een platformspel die het verhaal van de film getrouw volgt. Dorian Tyrell wil met zijn bende de stad overnemen en jij moet hem tegenhouden. Je begint in je appartement, vervolgens ga je naar de bank, het park, de gevangenis en als laatste naar een nachtclub. Je speelt eerst als Ipkiss in een pyjama. Als je het masker vind wordt je the Mask. Als je gezondheid achteruit gaat word je weer Ipkiss. Je kunt boksen en er zijn ook wapens uit de film, zoals bijvoorbeeld een hamer, een tornado, geweren of een enorme toeter.

 

 

Stem op jouw favoriete spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze poule gaat nog tussen Zombies en The Mask, dus dat zou nog even spannend kunnen worden. Toch zou dat niet moeten zijn, want Zombies is echt duidelijk de betere hier. Voornamelijk vanwege de originele gameplay, maar daarnaast is de co-op functie ook vermakelijk uitgewerkt. The Mask is duidelijk zo'n commercieel succes uitbuiten met een 'spel bij de film'. Ik vind de game hier en daar wat rammelen, de soundtrack is magertjes en ik vind 'm qua gameplay echt een tandje te moeilijk. Dat zie je in de video ook terug in, ik blijf het zeggen, die laatste eindbaas die zeer kneuterig moet worden verslagen om het te kunnen halen.

 

Ssssomebody stop me! Zombies naar de knock-out! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de Mask een beetje een gemiddeld platform spel gebaseerd op een film. Okay, vooruit bovengemiddeld dan. Maar Zombies Ate My Neighbors is echt een leuk spel om met zijn tweeën te spelen. Dus daar gaat mijn stem naar toe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Deze poule blijkt wel een zware afstraffing voor zowel Road Runner als The Mask...2x 7-0 (en in de vorige ronde 2x 6-0)!

Want ja.. Ik kies hier ook voor Zombies Ate My Neighbours.

In de eerste plaats omdat het eigenlijk al niet meer uitmaakt om een sympathie stem te geven voor The Mask (uigeschakeld is het toch), maar daarnaast ook omdat zoals al vaker opgemerkt The Mask inderdaad niet de allerbeste platformer is; Aan de moeilijker kant, geen memorabele muziek en de laatste baas is gewoonweg lachwekkend.

 

Eigenlijk een terechte uitschakeling voor The Mask en een goede kans voor Zombies...

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...