Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik weet écht niet hoe ik deze post moet beginnen... Het is allemaal zó lang geleden.
Jaren terug toen de dieren nog konden praten en dit forum nog een andere naam had was ik hier verzeild geraakt om netzoals velen mijn passie met de wereld te delen. Ik was jong, had teveel fantasie en was geen helemaal geen wonder in taal. De berichten die ik postte sloegen vaak nergens op en waren voor veel leden begrijpelijk storend. Toch hebben de moderators veel geduld met me uitgeoefend en heb ik een lange tijd heel wat onzin op dit forum gepost. Tot het teveel werd.

 

Ik kreeg een ban. Als jonge knaap voelde het alsof de wereld in elkaar stortte. Want wat een schande dat uitgerekend IK een ban kreeg. :P
Einde verhaal? Nee!
Ik kwam terug onder wel 101 schuilnamen maar werd door mijn taalfouten opnieuw verbannen. Einde verhaal. :)

 

Op de één of andere manier is het forum me toch blijven boeien. Ik bleef het lezen, dat wist ook djkoelkast. We hadden het er af en toe over om nog eens terug te keren. Maar dat wilde ik enkel indien ik daar een goede reden voor zou hebben. En nu, na al die jaren (weet iemand hoelang het geleden is?) heb ik een toffe reden gevonden. De reden heeft alles te maken met het onderwerp waarvoor ik ooit ben ingeschreven en ik hoop dat ik jullie ermee verras. Waarmee ik precies zal afkomen lezen de trouwe fans binnenkort in een ander topic.

 

Tot snel!

JennoH

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het heerlijk hoe je signature/ondertitel na al die jaren nog onveranderd is gebleven, een kleine bevestiging van hoe heerlijk fout die teksten waren in je begintijd. :D

 

Tuurlijk, zo rond 2004 waren wij de kindjes op het forum, en ik had met mijn 8-9 jaar en eigenwijze gedrag (TOEN AL, ja!) ook zeker geen goeie start. Jaren later heb ik me op diverse fora nogal eens verwonderd over de wijze waarop jongere figuren op zo'n forum kunnen deelnemen en zich gedragen. Het begint dan met intens enthousiasme, maar door dat enthousiasme is vaak geen touw vast te knopen aan wat er eigenlijk gezegd of bedoeld wordt. Iets wat vervolgens weer als zijnde storend wordt ervaren door de oudere leden van de community. Je kan zoiets wel proberen in goede banen te leiden, maar dat proces moet zich eigenlijk vanzelf voltrekken.

 

Met dat gezegd hebbende... Ik had nooit gedacht om nog eens op JennoH te reageren op Retroforum. _O_ 

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 8-4-2018 at 5:06 PM, jennoH said:

De reden heeft alles te maken met het onderwerp waarvoor ik ooit ben ingeschreven en ik hoop dat ik jullie ermee verras. Waarmee ik precies zal afkomen lezen de trouwe fans binnenkort in een ander topic.

 

Tot snel!

JennoH

Je houdt ons wel in spanning :P.

Wanneer mogen we iets van je verwachten?

Heb je al een richtdatum?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...