Ga naar inhoud

Beste 32-6  

6 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke game is beter?

    • Tiny Toon Adventures - Buster Busts Loose!
    • The Legend Of The Mystical Ninja


Aanbevolen berichten

5ad3b7fbac6b3_Beste32-6.thumb.png.d22830a839fae75dc00bf09f9e78c4ba.png

 

Tiny Toon Adventures - Buster Busts Loose!

In dit platformspel speel je als Buster Bunny. Het spel heeft zes levels en ieder level heeft een doel, bijvoorbeeld Dizzy Devel voeren of Duck Vader verslaan. De levels spelen zich af in diverse omgevingen; In een school, in het wilde westen, in een trein, in een spookkasteel, in een stadium, in de lucht en op een ruimteschip.  Na het uitspelen van het level krijgt de speler de kans om extra levens te winnen in de vorm van een minigame, zoals bijvoorbeeld Bingo en Mystery Weight Challenge. Bonuspunten kun je verdienen door sterren te verzamelen. Deze worden achtergelaten door de vijanden die je verslaat. Bij het verzamelen van honderd sterren krijg je een extra leven. Vijanden kun je verslaan door er op te springen.

 

The Legend Of The Mystical Ninja

The Legend Of The Mystical Ninja is een plaftormspel met RPG elementen. Je standaard aanval heeft drie niveaus en het bereik kan verbeterd worden met grijze katten die worden achtergelaten als je een vijand verslaat. Ook zijn er drie Judo talenten te leren. Je kunt een dier krijgen waar je op kunt rijden en waarmee je vijanden kunt rammen, je kunt een aanval leren die alle vijanden op het scherm raakt, je kunt leren een stukje te vliegen en er is een gevechtsaanval die zich snel herhaald. De meeste levels bestaan uit twee delen. In het eerste deel loop je door een dorp en kun je praten, spullen kopen, speciale aanvallen leren en mini games spelen. Voorbeelden hiervan zijn een Gradius kloon, air hockey en gokspellen.

 

Stem op jouw favoriets spel en laat een reactie achter!

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

De makkelijkste keuze voor mij voor deze week: Tiny Toon Adventures. Dit is gewoon een goede, kleurrijke en origineel uitgewerkte platformer. En persoonlijk heb ik de Tiny Toons ook altijd wel leuk gevonden.

Legend of the Mystical Ninja heb ik niet zo veel mee. Veel tekstblokjes doorklikken en de gameplay spreekt me minder aan. Ik heb het ook nog niet eerder een stem gegeven en tegenover Tiny Toons is het helaas ook niet voldoende.

 

Ben wel benieuwd hoe dit verder uitpakt, want Mystical Ninja had eerder een opvallend clubje liefhebbers...

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij in ieder geval ook een duidelijke stem voor Tiny Toons.

Zoals gezegd heeft dit spel een leuke gameplay en herkenbare en vrolijke muziek.

En daarnaast spreekt het spel mij veel meer aan dan The Legend Of The Mystical Ninja.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind dit een kut-battle, want allebei de games zijn een groot deel van mijn secundaire SNES-catalog geweest in mijn jeugd. Het exotische aspect van Mystical Ninja en de droogkloterige houding en graphics van een paar van de figuren is hilarisch tussen de actievolle whack 'em up-leveltjes door, het geeft je een echt sfeervol spel.

 

Maar Buster Busts Loose heeft een briljante rits aan levels opzich, waarbij het deel op/over/in de trein van het westernlevel (een mooie hint naar Back to the Future Part III, perhaps?) een awesome hoogtepuntje op zichzelf is. Het is vrolijk, het zit goed in elkaar en heeft een hoge replayability.

 

Met pijn in het hart kies ik voor Tiny Toon.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Lastig... Ik vind The Legend Of The Mystical Ninja er echt leuk uitzien en de muziek is erg aanstekelijk... Maar Tiny Toon Adventures is ook erg leuk en wint het uiteindelijk, ook vanwege de nostalgie. Altijd ontzettend veel plezier mee gehad.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moest er nog even een nachtje over slapen maar heb beide games weer eens even opgestart maar The Mystical Ninja vind ik toch wel een stuk grappiger en origineler. Veel Japanse dingen en er zit ook wat humor in. Heb ook even TTA gestart maar het eerste level had ik al vrij veel moeite om omhoog te dashen en jumpen.

 

Dus ik kies voor Mystical Ninja

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...